Snappie,moddercrosser wrote:Sandcrawler wrote:Als ge uwe commentaar baseert op ne Gps-track kunt ge beter uwe mond houden.moddercrosser wrote: Als ik die Gps-track bekijk, amai saai parcours dan ja. Gisteren wat doorgezakt en dus vandaag niet echt overtuigd om te toeren, heb blijkbaar niks gemist.
Wss mochten de wielertoeristen weer niet de mooie stukjes benutten die Beerse en Vosselaar wel degelijk bieden. Afgezaagde lange stukken ipv de leukere singletracks die links en rechts ervan liggen. Zal ze van de week wel rijden.
Er is hier niks anders te lezen dan goede comment,behalve die van u
Elk stukske van die Gps-track ken 'k in realiteit van buiten en herken hier vele saaie stukken in, waar er vele plezantere stukken in Beerse en omstreken te doen zijn, ik val hier niet de organisatie aan, want die mogen deze 99% kans niet gebruiken, val enkel het 'onpersoonlijk' parkoers aan, wat ik saai vind, mijn mening hehe.
Wat een ander 'n schitterend parkoers vind (lange rechte stukken om hun ideale gemiddeldes te halen) vind ik daarom niet goed, snappie
Ik rij ook veel liever op geaccidenteerde singletracks,maar we moeten het doen met wat ze hier toelaten.
En ik vind ze er iets leuk van hebben gemaakt voor wat toegelaten is.
Daarom vond ik je reactie niet echt gepast.