Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fit
Mountainbiker

Post by Fit »

@ Gube,

je reed inderdaad goed, als je dat tempo heel de tijd gereden zou hebben zou je zeker bij de 10 beste fietstijden moeten hebben. Toen ik bij u erover kwam was mijn licht wel aant uitgaan en ik vond het de moeite niet om mijn band terug platter te zetten na mijn lekke band, twas nog maar een paar km, met mijn val tot gevolg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook twijfelde om nog een rondje te doen of niet..., tot 10m voor de afslag wist ik niet wat te doen (ik kon ook niet meer klaar denken want ik zat er volledig door op dat moment), gelukkig stuurde een seingever mij in de juiste richting. Ik kan wel begrijpen dat mensen zich vergissen in de 7 rondjes, tis moeijlijk tellen op den duur. Ach volgend jaar moeten we maar tot 4 tellen, dat zal wel weer lukken zeker.

kwou dat we volgende week terug konden starten, tis zwaar verslavend die hel, spijtig dat er niet wat meer dergelijke wedstrijden zijn. Weet er iemand misschien iets soortgelijk?

groeten Fit
Fit
Mountainbiker

Post by Fit »

@ Konijn nummer 6 , knap man klasse

mijne kapitein heeft mijn 150 euro al ingepalmd, kwestie van terug wat goei punten te verdienen. Volgend jaar gaan we iets speciaal doen he voor Music for life, dan laten we ons sponsoren per km en rijden we direct na de hel met de velo voort naar den glazen bokal om ons centjes af te geven (hopelijk staat die niet in Brussel, maar in antwerpen), Kzal nen bak donkere leffe op mijne bagagedrager installeren voor u!!!!
wat denkt ge doet ge mee?
gaat ge vanavond mee feesten?

Fat Fit
Konijn
Mountainbiker

Post by Konijn »

@Fit; de Leffe ging inderdaad vlotjes naar binnen na de wedstrijd! Ik was redelijk dronken! Da mag dan ook hé na 3 maanden geheel onthouding! Ik heb de laatste dagen al gewreten en gezopen voor 1000 man. Ik denk dat op 5 dagen al 3 kilo ben aangekomen.

Volgend jaar doen we idd. iets speciaal voor Music For Live. Ik stel voor om de maandag na de hel met de MTB van Kasterlee naar het glazen huis te fietsen en daar onze bijdrage af te geven ... Ach, aan volgende jaar ga ik nu nog niet denken ...

Nu nog een fris pintje se ...!
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

ik zat ook al met de gedachte te spelen om daar volgend jaar iets for life mee te doen..
knap om dat prijzengeld daar al aan af te staan.
als de organisatie daar ook aan meehelpt kan dat een aardige duit opleveren. Wanneer we dan nog een mediageniek iemand (Fit of zo, die is intervieuws geven al gewoon lol) dat af laten geven is dat mooie reklame voor "ons" duatlonneke.. devils with a heart. :)
nu ook eerst thuis alle dagen de was en de vaat doen en ontbijt aan bed brengen.. ik wil nl. een nieuwe bike tegen de volgende editie dus ik ga heel hard mijn best moeten doen... [-o<
Rubizon
Mountainbiker

Post by Rubizon »

leuk om weten dat er vermoedelijk valsspelers waren die 6 ipv 7 ronden hebben gereden... dat maakt het waarschijnlijk dat ik in principe nog beter waard ben dan mijn 41ste plaats ... =D>
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

als ik da hier zo lees dan zijn er hier velen met hun hart op de juiste plaats.langs deze weg wil ik julie uitnodigen op onze winterduathlon te olen op 17/10/2010
Wij schenken elk jaar onze volledige opbrengst naar het kinderkankerfonds van gasthuisberg Leuven.Het is trouwens een zeer mooie wedstrijd die ook ideaal is in de voorbereiding op kasterlee
De fit weet da wel want die stond bij ons reeds op het hoogste schavotje
Alle info kun je vinden op onze site www.akolen.be
P
Mountainbiker

Post by P »

mss kunnen we met zo veel mogelijk volk iets op poten zetten voor volgend jaar ? Zou tof zijn als al onze energie ook naar een goed doel zou gaan !! Maar ja is nog lang hé ... Pff weeral een jaar wachten...
Kastel is toch een van de meest verslavende games die ik ken. Jammer van mijn ,toch nog toe onverklaarbare, slechte tweede run.
Eerst terug wat zomderdoelen opzoeken...en dan terug voor de 7ste keer vlammen in kastel !!!!!!!!!!
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

P wrote:mss kunnen we met zo veel mogelijk volk iets op poten zetten voor volgend jaar ? Zou tof zijn als al onze energie ook naar een goed doel zou gaan !! Maar ja is nog lang hé ... Pff weeral een jaar wachten...
Kastel is toch een van de meest verslavende games die ik ken. Jammer van mijn ,toch nog toe onverklaarbare, slechte tweede run.
Eerst terug wat zomderdoelen opzoeken...en dan terug voor de 7ste keer vlammen in kastel !!!!!!!!!!
Hey P, over zomerdoelen gesproken: NEERPELT !
@ FIT: zet me ook maar bij op de lijst vrijwilligers voor Music 4 Life voor 2010!
S-BIKER
Mountainbiker

Post by S-BIKER »

Vraagske, die tijden kloppen die?? als ik goed kan zien is er dit jaar meer dan een uur sneller gereden dan vorig jaar.
2009- 6:47
2008-7:53
Heb zelf tweemaal deelgenomen(2005 38ste met 9:19 en 2006 net geen 10:00 met veel materiaal pech), en overweeg om volgend jaar terug te komen maar als ik dit lees weet ik het nog niet goed zene :-)
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

S-biker,
Ik heb dit jaar ni meegedaan, maar ge zult elders in't forum wel kunne lezen dat het geen 105 maar 85km was. Dat verklaart de snellere fietstijden ondanks het grellige parcours hè...
Post Reply