Za 26/12/2009 Deinze

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

Dingske wrote:
Topke wrote:Ik kom samen met de fiets met Dingske uit Desselgem. Kon normaal niet deelnemen maar aangezien Leupegem de dag erna afgelast is heb ik al het nodige gedaan om toch te kunnen deelnemen!!!
Leuk om te horen. Nu alvast al veel succes voor je éérste toertocht.
hoi blij te zien dat ik niet de enige ben uit Desselgem die gaat mtb'n =D>
vinckierke
Mountainbiker

Post by vinckierke »

kzal ook min bikeske were eens vuil maken.tes lang geleden. Tot morgen :bounce: :bounce:
unitas
Mountainbiker

astene

Post by unitas »

opletten voor gladde wegen!! morgenochtend
SC Astene
Mountainbiker

Post by SC Astene »

een klein minpuntje aan ons vernieuwde parcours: gezien de weersomstandigheden een uniek stukje parcours moeten "uit het parcours" halen. Onberijdbaar ! Helaas, mar we houden het in gedachten voor 2010 !

Tot morgen !!
Freddie Rakettie
Mountainbiker

Post by Freddie Rakettie »

SC Astene wrote:een klein minpuntje aan ons vernieuwde parcours: gezien de weersomstandigheden een uniek stukje parcours moeten "uit het parcours" halen. Onberijdbaar ! Helaas, mar we houden het in gedachten voor 2010 !

Tot morgen !!
Minpunt? Goed dat je rekening houdt met mensen die zulke dingen schuwen.
Als het maar stoempen wordt. Voor mij niet gelaten.
Al zou het maar de helft zo plezant zijn als verleden jaar dan nog zal het heel mooi zijn. Tot binnen een uur of 2.
Maurice22
Mountainbiker

Post by Maurice22 »

Goeie tocht en een goede organisatie.
Het ijs van de afgelopen dagen is wel de schuldige van enkele blauwe plekken of te wel zijn mijn stuurkunsten niet zo best :)
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

terug, de 48 km gedaan.

- veel teveel asvalt, de stukken ofroad waren dan eigenlijk al voor een groot deel rondjes draaien in de dreven van Latem
- uitpijling kon beter, 2 keer verkeerd gereden en ik was niet de enige, de pijltje vielen niet echt heel goed op en sommigen hingen dan achter een beetje struik, laag, hoog, ....
-sommige lullige kruispunten werden dan aangeduidt met een plakaat "gevaar" andere weer niet?

het weer zat dan wel goed mee (behalve dan de wind maar soit) , en waar de organisatie niet kon aan doen natuurlijk , de ijsplekken, zelf niet ten gronde gegaan maar het lag toch heel gevaarlijk.

bevoorading viel goed mee, evenals de afspuitstand.

Nietemin denk ik volgend jaar niet meer terug te komen naar Deinze, ik ken de streek en deze toertocht haalt heel weinig uit de streek
Topke
Mountainbiker

Post by Topke »

Net terug uit Deinze, de 37km gedaan en nog eens 40km om er te geraken en terug te komen.
Voor mijn 1e toertocht mag ik zeggen, twas lastig.
Bemerkingen:
-->De bewegwijzering kon beter, op sommige plaatsen hingen de bordjes te laat of op de verkeerde plaats.
-->De ijsplaatsen maakten het soms gevaarlijk , twas opletten geblazen
-->Ik vond de bevoorrading eigenlijk iets minder, zeker omdat we bij aankomst niets meer aangeboden kregen.

Al bij al, t'eeft deugd gedaan, misschien tot volgend jaar
Driez
Mountainbiker

Post by Driez »

Waar kunnen we de pics vinden? 2 keer een foto getrokken...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Deze morgen voor het 2e jaar naéén voor Deinze gekozen. Ter plaatse stond Uncle al te wachten, een collega van't werk had al een kwartierje voorsprong genomen (of was ik een kwartier te laat :oops: ). Al gauw was het duidelijk dat we onze PK's in de benen mochten houden vandaag : rijmplekken, ijs, bevroren sporen,... . Gelukkig waren ook hier en daar stukken die niet glibberig lagen, en naar mate de voormiddag vorderde, kregen we zelfs hier en daar modder.
Het offroad gehalte was niet bijster hoog, maar dat wisten we al van vorig jaar. Bepijling en bevoorrading waren dan wel weer in orde.
Voor een eindejaarsrit, en met de huidige omstandigheden, was deze rit best wel te genieten.

Opvallend was wel dat er in tegenstelling tot vorig jaar maar weinig koerskonijnen op 't parcours zaten.
Post Reply