Do 24/12/2009 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Deze morgen nog getwijfeld om af te komen (is toch een uurtje rijden met de bus) maar toch vertrokken.
En zeker gene spijt.
Idd prachtige tocht. Chapeau om in die sneeuw een parcour te vinden.

Was met momenten wel oppassen in die ijssporen, banden afgelaten en t ging stukken beter.
Toch wel wat techniektraining vandaag.
Was zowat bij de laatste vertrokken, bevoorrading stond er nog.
Dik in orde...zelfs voor de laatsten.

Bedankt voor de fijne tocht, volgend jaar zeker terug van de partij !!!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

lowie wrote:
Ghost-biker wrote:
lowie wrote: En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Met een druk onder 1 bar heb ik geen enkele schuiver gemaakt en bovendien het parcours binnen de 2 uur afgehaspeld, zelfs zonder een echt goede conditie.
Hé lowie, in de kleedkamer gehoord dat je je banden op 0,8bar had staan. Niet iedereen rijdt tubeless rond he #-o , met binnenbandjes moet ik niet onder de 1,6 gaan, of ik heb een slangebeetje in mijn banden :wink: Maar dat velen met te harde banden rijden, dat klopt inderdaad! [-X
en toch rij ik met, weliswaar latex, binnenbanden !
wel met licht afgestelde achtervering, en toegegeven : mét kledij en rugzakje, zit er slechts 68 à 69 kg op mijn Corratecje
Kon ik dat maar zeggen, mag 4 kasseien extra meenemen #-o Rij trouwens met 1.9 banden, behoeven een ietsje meer druk.
Bebeke
Mountainbiker

Post by Bebeke »

Prachtig sneeuwlandschap op deze toer.
Ook even onderwegen gestopt om mijn banden platter te zetten zodat ik voelbaar meer grip kreeg in de sneeuw en ijs.
Geen spijt dat ik toch vertrokken ben dus.
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

Tim FCB wrote:

volgende tt 30/12 in Lommel

en voor iedereen prettige feestdagen
En 27/12 in Lummen is er ook een tocht, die je zeker niet mag missen :wink:
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

ik vind het positief van de organisatie dat ze de tocht niet hebben afgelast.

bevoorrading meer dan dik in orde. =D>
ben hier nog niet geweest en vond het heel plezant zeker in de losse sneeuw waar je hard moest stoempen.

volgend jaar terug bij leven en welzijn :wink:

keep up the good work Doorzetters =D>
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Zoals velen hier reeds gezegd hebben, prachtige tocht, spekglad op de 'asfalt'wegen maar goed te doen op de single-tracks! Schitterend decor, al heb ik mijn ogen wel meer op de weg gehouden.

Ben wel twee keer een pijltje voorbijgezoefd, wit pijltje op witte achtergrond... zal wel aan mij gelegen hebben.

Deze tocht zonder sneeuw moet ook de moeite zijn! Proficiat aan de organisatie en de spoortrekkers!
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Prachtige tocht, alles wat een mtb nodig heeft, schitterend decor. Ok, de asfalt wegen lagen er spekglad #-o bij maar met de nodige voorzichtigheid best te doen. Snelheid kwam op de tweede plaats gewoon 40 km genieten. Volgend jaar weer een dagske verlof voor deze tt nemen.
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Efkes getwijfeld of ik zou afkomen omdat mijn valling de ademhaling wat lastig maakt, maar omdat die tocht vorig jaar zo goed was dan toch vertrokken. 9u15 ginder en dan gemerkt dat ik geen achterrem had (gene druk) #-o
Ik kan u verzekeren dat het dan nog een stukske technischer wordt :roll:
Aan de bevoorrading besloten om voor de 30km te gaan zodat ik nog voor 12u bij de fietsenmaker geraakte.
Bike is ondertussen terug OK zodat ik zaterdag naar de Kattenbos TT kan gaan, hopelijk dezelfde omstandigheden maar dan met remmen [-o<
gerardo 68
Mountainbiker

Post by gerardo 68 »

Net voor de bevoorrading stond er een fotograaf. Iemand een idee waar deze terug te vinden zijn?
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

gerardo 68 wrote:Net voor de bevoorrading stond er een fotograaf. Iemand een idee waar deze terug te vinden zijn?
http://users.fulladsl.be/spb6227/Doorzetters/foto.htm
denk hier als ze online zijn :wink:
Post Reply