Deze morgen nog getwijfeld om af te komen (is toch een uurtje rijden met de bus) maar toch vertrokken.
En zeker gene spijt.
Idd prachtige tocht. Chapeau om in die sneeuw een parcour te vinden.
Was met momenten wel oppassen in die ijssporen, banden afgelaten en t ging stukken beter.
Toch wel wat techniektraining vandaag.
Was zowat bij de laatste vertrokken, bevoorrading stond er nog.
Dik in orde...zelfs voor de laatsten.
Bedankt voor de fijne tocht, volgend jaar zeker terug van de partij !!!
Do 24/12/2009 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Kon ik dat maar zeggen, mag 4 kasseien extra meenemenlowie wrote:en toch rij ik met, weliswaar latex, binnenbanden !Ghost-biker wrote:Hé lowie, in de kleedkamer gehoord dat je je banden op 0,8bar had staan. Niet iedereen rijdt tubeless rond helowie wrote: En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Met een druk onder 1 bar heb ik geen enkele schuiver gemaakt en bovendien het parcours binnen de 2 uur afgehaspeld, zelfs zonder een echt goede conditie., met binnenbandjes moet ik niet onder de 1,6 gaan, of ik heb een slangebeetje in mijn banden
Maar dat velen met te harde banden rijden, dat klopt inderdaad!
wel met licht afgestelde achtervering, en toegegeven : mét kledij en rugzakje, zit er slechts 68 à 69 kg op mijn Corratecje
Zoals velen hier reeds gezegd hebben, prachtige tocht, spekglad op de 'asfalt'wegen maar goed te doen op de single-tracks! Schitterend decor, al heb ik mijn ogen wel meer op de weg gehouden.
Ben wel twee keer een pijltje voorbijgezoefd, wit pijltje op witte achtergrond... zal wel aan mij gelegen hebben.
Deze tocht zonder sneeuw moet ook de moeite zijn! Proficiat aan de organisatie en de spoortrekkers!
Ben wel twee keer een pijltje voorbijgezoefd, wit pijltje op witte achtergrond... zal wel aan mij gelegen hebben.
Deze tocht zonder sneeuw moet ook de moeite zijn! Proficiat aan de organisatie en de spoortrekkers!
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Prachtige tocht, alles wat een mtb nodig heeft, schitterend decor. Ok, de asfalt wegen lagen er spekglad
bij maar met de nodige voorzichtigheid best te doen. Snelheid kwam op de tweede plaats gewoon 40 km genieten. Volgend jaar weer een dagske verlof voor deze tt nemen.
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Efkes getwijfeld of ik zou afkomen omdat mijn valling de ademhaling wat lastig maakt, maar omdat die tocht vorig jaar zo goed was dan toch vertrokken. 9u15 ginder en dan gemerkt dat ik geen achterrem had (gene druk)
Ik kan u verzekeren dat het dan nog een stukske technischer wordt
Aan de bevoorrading besloten om voor de 30km te gaan zodat ik nog voor 12u bij de fietsenmaker geraakte.
Bike is ondertussen terug OK zodat ik zaterdag naar de Kattenbos TT kan gaan, hopelijk dezelfde omstandigheden maar dan met remmen
Ik kan u verzekeren dat het dan nog een stukske technischer wordt
Aan de bevoorrading besloten om voor de 30km te gaan zodat ik nog voor 12u bij de fietsenmaker geraakte.
Bike is ondertussen terug OK zodat ik zaterdag naar de Kattenbos TT kan gaan, hopelijk dezelfde omstandigheden maar dan met remmen
- gerardo 68
- Mountainbiker
Post by gerardo 68 »
Net voor de bevoorrading stond er een fotograaf. Iemand een idee waar deze terug te vinden zijn?
- G-m@n.
- Mountainbiker
http://users.fulladsl.be/spb6227/Doorzetters/foto.htmgerardo 68 wrote:Net voor de bevoorrading stond er een fotograaf. Iemand een idee waar deze terug te vinden zijn?
denk hier als ze online zijn