Proficiat, organisatoren, voor deze prachtige tocht! Iedereen die in zijne nest is blijven stinken had vandaag toch wel zeer hard ongelijk...
Tot volgend jaar!
PS: De soep was wél superlekker!
Do 24/12/2009 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Salonrijder
- Mountainbiker
Post by Salonrijder »
Gewoon subliem jongens ! Perfect , prachtige tocht , echt de moeite om de verplaatsing van Ninove voor te doen ! Ons zien ze zker terug en wel met een grotere delegatie !

Lekker genoten van dit winters tafereeltje door de Hechtelse en Ekselse bossen en duinen.
Proficiat aan de organisatoren om ons dit, in toch moeilijke omstandigheden, voor te schotelen.
En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Met een druk onder 1 bar heb ik geen enkele schuiver gemaakt en bovendien het parcours binnen de 2 uur afgehaspeld, zelfs zonder een echt goede conditie.
Proficiat aan de organisatoren om ons dit, in toch moeilijke omstandigheden, voor te schotelen.
En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Met een druk onder 1 bar heb ik geen enkele schuiver gemaakt en bovendien het parcours binnen de 2 uur afgehaspeld, zelfs zonder een echt goede conditie.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Papegaai wordt sneeuwuil in Hechtel!
Post by StrammerMax »
Langzaam maar zeker de 32 km afgelegd. Het begin was vrij glad, ook in 't bos. Daarna waren de paadjes in 't bos redelijk goed te berijden. De asfalt lag er overal besneeuwd en glad bij. Maar de schoonheid van het landschap was de moeite waard. Waarschijnlijk de enige keer in m'n leven dat ik Hechtel er zo zal weten bij liggen. Alles mooi wit besneeuwd en dan die zon daarop! Als ik mijn gemiddelde snelheid bekijk denk ik dat ik mijn naam zal veranderen in StrammerSlak. Ik heb toch nog kunnen douchen, ondanks het feit dat de mannen alles al aan het opkuisen waren. Zo kon ik proper weer naar huis. Fietske daarnet een beetje gekuist en m'n natte kleren opengehangen. Seffens kerstavond bij een maat. Het was toch de moeite waard om af te komen. Een gezellige avond gewenst!
Merrrrrrrrrry Chrrrrrrrrrristmas vanwege De Papegaai Bike Team!

De Papegaai Bike Team Stabroek * www.wieleradvies.be * www.heldwillenworden.be * Winterkalender 2009-10 West-Brabant en Noorderkempen
Merrrrrrrrrry Chrrrrrrrrrristmas vanwege De Papegaai Bike Team!

De Papegaai Bike Team Stabroek * www.wieleradvies.be * www.heldwillenworden.be * Winterkalender 2009-10 West-Brabant en Noorderkempen
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Hé lowie, in de kleedkamer gehoord dat je je banden op 0,8bar had staan. Niet iedereen rijdt tubeless rond helowie wrote: En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
en toch rij ik met, weliswaar latex, binnenbanden !Ghost-biker wrote:Hé lowie, in de kleedkamer gehoord dat je je banden op 0,8bar had staan. Niet iedereen rijdt tubeless rond he #-o , met binnenbandjes moet ik niet onder de 1,6 gaan, of ik heb een slangebeetje in mijn banden :wink: Maar dat velen met te harde banden rijden, dat klopt inderdaad! [-Xlowie wrote: En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
wel met licht afgestelde achtervering, en toegegeven : mét kledij en rugzakje, zit er slechts 68 à 69 kg op mijn Corratecje