Do 24/12/2009 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Oxygen
Mountainbiker
Location: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er

Post by Oxygen »

Proficiat, organisatoren, voor deze prachtige tocht! Iedereen die in zijne nest is blijven stinken had vandaag toch wel zeer hard ongelijk...

Tot volgend jaar!

PS: De soep was wél superlekker!
Salonrijder
Mountainbiker

Post by Salonrijder »

Gewoon subliem jongens ! Perfect , prachtige tocht , echt de moeite om de verplaatsing van Ninove voor te doen ! Ons zien ze zker terug en wel met een grotere delegatie ! =D> =D> =D>
roland
Mountainbiker

GPS track van de tocht

Post by roland »

lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Lekker genoten van dit winters tafereeltje door de Hechtelse en Ekselse bossen en duinen.
Proficiat aan de organisatoren om ons dit, in toch moeilijke omstandigheden, voor te schotelen.

En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Met een druk onder 1 bar heb ik geen enkele schuiver gemaakt en bovendien het parcours binnen de 2 uur afgehaspeld, zelfs zonder een echt goede conditie.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai wordt sneeuwuil in Hechtel!

Post by StrammerMax »

Langzaam maar zeker de 32 km afgelegd. Het begin was vrij glad, ook in 't bos. Daarna waren de paadjes in 't bos redelijk goed te berijden. De asfalt lag er overal besneeuwd en glad bij. Maar de schoonheid van het landschap was de moeite waard. Waarschijnlijk de enige keer in m'n leven dat ik Hechtel er zo zal weten bij liggen. Alles mooi wit besneeuwd en dan die zon daarop! Als ik mijn gemiddelde snelheid bekijk denk ik dat ik mijn naam zal veranderen in StrammerSlak. Ik heb toch nog kunnen douchen, ondanks het feit dat de mannen alles al aan het opkuisen waren. Zo kon ik proper weer naar huis. Fietske daarnet een beetje gekuist en m'n natte kleren opengehangen. Seffens kerstavond bij een maat. Het was toch de moeite waard om af te komen. Een gezellige avond gewenst!

Merrrrrrrrrry Chrrrrrrrrrristmas vanwege De Papegaai Bike Team!

Image

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* www.wieleradvies.be * www.heldwillenworden.be * Winterkalender 2009-10 West-Brabant en Noorderkempen
F.JOHAN
Mountainbiker

Post by F.JOHAN »

Ik kan de positieve reactie enkel beamen. Rustig rijden was de boodschap, maar het prachtige landschap en de dikke sneeuwlaag die er nog lang, hebben de verplaatsing zeker de moeite gemaakt. Om het even wat het weer zal zijn volgend jaar, ik kom zeker terug.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

lowie wrote: En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Met een druk onder 1 bar heb ik geen enkele schuiver gemaakt en bovendien het parcours binnen de 2 uur afgehaspeld, zelfs zonder een echt goede conditie.
Hé lowie, in de kleedkamer gehoord dat je je banden op 0,8bar had staan. Niet iedereen rijdt tubeless rond he #-o , met binnenbandjes moet ik niet onder de 1,6 gaan, of ik heb een slangebeetje in mijn banden :wink: Maar dat velen met te harde banden rijden, dat klopt inderdaad! [-X
monitorke
Mountainbiker

Post by monitorke »

gewoon zalig die hechtelse TT

proficiat en tot de volgende
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Ghost-biker wrote:
lowie wrote: En dat er velen dit parcours GLAD vinden, ligt gewoon aan henzelf. Bijna iedereen die ik voorbijreed, en dat waren er zeel veel, reed met veel te harde banden voor deze ondergrond.
Hé lowie, in de kleedkamer gehoord dat je je banden op 0,8bar had staan. Niet iedereen rijdt tubeless rond he #-o , met binnenbandjes moet ik niet onder de 1,6 gaan, of ik heb een slangebeetje in mijn banden :wink: Maar dat velen met te harde banden rijden, dat klopt inderdaad! [-X
en toch rij ik met, weliswaar latex, binnenbanden !
wel met licht afgestelde achtervering, en toegegeven : mét kledij en rugzakje, zit er slechts 68 à 69 kg op mijn Corratecje
Bibber
Mountainbiker
Location: GT Xizang 9R , Kona Honzo DL/AL , Santa Cruz Chameleon C

Post by Bibber »

Prachtige tocht , verstand op nul , banden op 2,5 bar , evenwichtsorgaan op maximum en gaan !
Proficiat aan de organisatie ! Super voormiddag gehad !
Post Reply