Mijn pijn is wat verzacht door de afgelasting: ik was ziek en zou toch niet kunnen mee gedaan hebben.
Jammer dat het geen uitstel was met een paar weken.
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
+1!gamutter wrote:Mijn pijn is wat verzacht door de afgelasting: ik was ziek en zou toch niet kunnen mee gedaan hebben.
Jammer dat het geen uitstel was met een paar weken.
Met pijn in het hart opgestaan zondag want nog steeds aan het hoesten als een volwassen zeehond, dus maar terug in mijn bed gekropen.
Dikke shit voor jullie dat het niet is doorgegaan, maar zeker te begrijpen denk ik.
Uit de verslagjes die ik hier gelezen heb van de mensen die toch gereden hebben, zal het volgend jaar meer dan de moeite zijn. De "eerste" Wacky-TT staat al met stip in mijn nieuwe agenda!
Tot volgend jaar!
Een ex-Knokkenoare
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
Allen bedankt voor het begrip en de bemoedigende reacties. De teleurstelling is bijna volledig weg en we kijken met opgegeven hoofd naar 19 december 2010. De Wacky Racers wenst iedereen een zalige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar. We zien elkaar ongetwijfeld wel ergens op een TT in het gezellige Vlaanderen en daarbuiten