Do 24/12/2009 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

Voorzichtig zijn was hier de boodschap . Maar wel heel prachtig met die sneeuw !
Proficiat aan de organisatoren ! Ze hebben die singeltracks goed gevonden onder die sneeuw . :wink:
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Zoals eerder vermeld was ik ook van de partij !

Het was lekker koud (-3c) en hard bevroren... wat een prachtig en droog parcours opleverde !

Je kan het gehele parcours van de (39 Km) route bekijken en downloaden als,

- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps

Via de website -> www.gpscyclingtour.be

of via de volgende link = http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

Inderdaad, nog erg veel sneeuw en ijs(op de kleine wegen)... gevaarlijk maar leuk =D>
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Net terug van een toffe tocht, die sneeuw vormde voor mij toch een extra uitdaging op deze toch al mooie tocht. Bevoorrading alsook afpijling vond ik OK =D> . Ben volgend jaar zeker weer van de partij.
wingske
Mountainbiker

Post by wingske »

MOOIE RIT zoals elk jaar maar dit jaar int WIT heb het rustig aan gedaan heb de 30 gedaan en da was voor mij meer dan genoeg.bv ok lekkere soep en goed warm prachtig werk geleverd van de doorzetters tot volgend jaar
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Heb vandaag met het forumtreintje de 32 gedaan. Schitterend parcour, de asfaltwegen waren wel spek glad. Maar me goed geamuseerd. Goede bevoorading, goede bepijling, warme douches en lekkere leffe. Gewoon een goede organisatie, enkel jammer dat ze niet echt veel volk hebben gehad, ik vond dit eigenlijk wel leuk. Ale normaal volgend jaar hier zeker terug.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

1 woord: PRACHTIG!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

=D> mij vandaag aan het forumtreintje aangesloten van Brockie. Ik reed wel wa voorzichtig want 2 jaar geleden heb ik eens in Diest een lelijke smak op een ijsplek op het asfalt gemaakt. 2 weken nie goe van geweest bij de eindejaarsperiode. Da wilde ik vandaag vermijden. Bij het begin van de tocht dacht ik oei, da wordt hier niks met al die sneeuw, maar gaanderweg op het parkours viel het goed te berijden. Proficiat voor de uitpijler(s) die hier al eerste een spoor moest trekken. ik vond het een prachtige voormiddag en kan deze avond met een gerust gemoed mijn stukje kerststronk opeten. Deze tocht is gemaakt door mannen die iets van biken afweten, da voel je gewoon. Tot volgend jaar...
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

waauw, tof tochtje
next year again; ook de moeite trouwens bij droog weer

dikke proficiat aan organisatie

lekkere soep trouwens :P
gerardo 68
Mountainbiker

Post by gerardo 68 »

Ook zeer genoten van deze tocht. Heb me wel beperkt tot de 32km.
Het prachtige witte decor was een zeer mooie bonus. 1 keer gevallen op een van de spekgladde asfaltwegen. In de bossen was het met de sneeuw goed te doen.
Post Reply