Proficiat aan de organisatoren ! Ze hebben die singeltracks goed gevonden onder die sneeuw .
Do 24/12/2009 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Zoals eerder vermeld was ik ook van de partij !
Het was lekker koud (-3c) en hard bevroren... wat een prachtig en droog parcours opleverde !
Je kan het gehele parcours van de (39 Km) route bekijken en downloaden als,
- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps
Via de website -> www.gpscyclingtour.be
of via de volgende link = http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html
Het was lekker koud (-3c) en hard bevroren... wat een prachtig en droog parcours opleverde !
Je kan het gehele parcours van de (39 Km) route bekijken en downloaden als,
- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps
Via de website -> www.gpscyclingtour.be
of via de volgende link = http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html
Heb vandaag met het forumtreintje de 32 gedaan. Schitterend parcour, de asfaltwegen waren wel spek glad. Maar me goed geamuseerd. Goede bevoorading, goede bepijling, warme douches en lekkere leffe. Gewoon een goede organisatie, enkel jammer dat ze niet echt veel volk hebben gehad, ik vond dit eigenlijk wel leuk. Ale normaal volgend jaar hier zeker terug.
- gerardo 68
- Mountainbiker
Post by gerardo 68 »
Ook zeer genoten van deze tocht. Heb me wel beperkt tot de 32km.
Het prachtige witte decor was een zeer mooie bonus. 1 keer gevallen op een van de spekgladde asfaltwegen. In de bossen was het met de sneeuw goed te doen.
Het prachtige witte decor was een zeer mooie bonus. 1 keer gevallen op een van de spekgladde asfaltwegen. In de bossen was het met de sneeuw goed te doen.