Za 26/12/2009 Wingene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

26/12/09 Wingene

Post by geertje »

Heeft er iemand een idee hoe het er zaterdag in Wingene zal bij liggen. Een beetje hetzelfde parcours als vorige jaren? #-o
Vind het raar dat hiervan nog geen topic geopend is.
Ik ben toch wel van plan in Wingene, de kroketten, kalkoenen, aperetief, taart, kerstbuche, enz er af te rijden op een tweede kerstdagmorgen zoals ieder jaar trouwens.
Deze TT is zoals ieder jaar steeds de moeite.
Afspraak om 8h15 aan de inschrijftafel. :-D

Groeten

geertje :wink:

Zaterdag 23 januari 2010--------- 15de Damse Smokkeltocht

Organisatie St Ritatrappers Moerkerke
Last edited by geertje on Tue 22 Dec 2009 18:35, edited 1 time in total.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Kwoon in Beernem,nie ver van Wingene dus en t'is al serieus aant dooien.
Tziet er goed uit..

c
skelet
Mountainbiker

slaap

Post by skelet »

ieder is in winterslaap gedonderd??????? ik kom af om 8u met nog twee makkers van oudenburg.
berendrieske
Mountainbiker

Re: 26/12/09 Wingene

Post by berendrieske »

geertje wrote:Heeft er iemand een idee hoe het er zaterdag in Wingene zal bij liggen. Een beetje hetzelfde parcours als vorige jaren? #-o
Vind het raar dat hiervan nog geen topic geopend is.
Ik ben toch wel van plan in Wingene, de kroketten, kalkoenen, aperetief, taart, kerstbuche, enz er af te rijden op een tweede kerstdagmorgen zoals ieder jaar trouwens.
Deze TT is zoals ieder jaar steeds de moeite.
Afspraak om 8h15 aan de inschrijftafel. :-D

Groeten

geertje :wink:

Zaterdag 23 januari 2010--------- 15de Damse Smokkeltocht

Organisatie St Ritatrappers Moerkerke
het parcours zal er wel berijdbaar bij liggen, nl mooie dreven, ge kent het wel he
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

't blijft hier toch ook wel heel erg stil hoor.#-o

Geen liefhebbers???? toch een skoon ritje....

't parkoer zal wel al redelijk te doen zijn zeker, alè hoop ik toch. [-o<
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Ik woon in Sijsele en dit is dus ook in mijn streek. De afgelegen weggetjes liggen er soms goed bij en soms zijn er stukjes met ijs (geplette sneeuw die gedooid en dan weer bevroren is. Offroad heb ik geen idee, ik vermoed dat het redelijk zal zijn, er is redelijk wat sneeuw foetsie. Maar ik ga kort na de middag een toertje doen van een uur of drie en zal eens kijken hoe het er offroad bijligt. momenteel is de aarde wel bevroren en hard, maar tegen zaterdag kan dat natuurlijk helemaal anders zijn.
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

75% off-road las ik op een folder. Klopt dit?
Als dit werkelijk zo is kom ik misschien af, het is nog een redelijk eind van mijn huis.
grtz
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Net terug van een toertje. Alles wat beton is, dat is voor 90 - 95% erg goed berijdbaar. Heel zelden tref je een verlaten weggetje waar er nog sneeuw/ijs ligt. Daar is het wel spiegelglad. Dreven zijn goed tot redelijk goed te doen, behalve zo af en toe een bosdreef die er superglad bijliggen. Maar met de nodige voorzichtigheid is het te doen. heb geen idee van singletracks. Als er geen sneeuw bijvalt en het wil nog een beetje dooien zal het wel geen problem zijn. Waar deze morgen de grond nog hard was, dan was dezelfde grond rond 14h terug zacht. Ik heb wel geen delen van het parcours gereden. heb gewoon een trainingritje over de boane gedaan, en hier en daar eens een dreef/bosweg ingereden om eens te checken :-)
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

Wingene ligt toch dicht bij hertsberge he? Heb mij daar zeergoe geamuseert.
Beetje zelfde tocht Misschien in en rond Bulskampveld?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

mx#41 wrote:Wingene ligt toch dicht bij hertsberge he? Heb mij daar zeergoe geamuseert.
Beetje zelfde tocht Misschien in en rond Bulskampveld?
In dezelfde streek maar niet echt te vergelijken, der zitten stukken in die dezelfde zijn, maar in Wingene hebben ze hun eigen privè stukken hoor.

Dit is een goeie organisatie, met een mooi parkoer ook =D> =D>
Post Reply