Za 26/12/2009 Deinze

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

SC Astene wrote:de Leietocht VTT in Deinze op 26 december GAAT GEWOON DOOR !
deze voormiddag hebben we het parcours verkend: het is perfect berijdbaar !! hier en daar is voorzichtigheid de boodschap, maar één enkele reden voor afgelasting is er niet!

Zaterdag 26 december is de 12 de LEIETOCHT VTT gewoon een feit !!Wij verwachten u massaal voor een schitterende VTT door unieke stukjes
(natuurgebied) Leiestreek. Prachtige winterbeelden!
Dit mag je niet missen.

Het bestuur van vzw Sportcomité Astene
Leuk om te horen, tot zaterdag. :bounce:
SC Astene
Mountainbiker

Post by SC Astene »

Nog enkele praktische info:
wegens werken aan de "oude" cafetaria in het voetbalstadion gebruiken we dit jaar de VIP-cafetaria in de hoofdtribune. Ook de inschrijvingsruimte is daar gevestigd. De toegang hiervoor ligt langs het Schipdonkanaal! vandaar af voldoende aangeduid !
parking is er langs het Schipdonkanaal, langs de ring van Deinze of aan de Brielpoort.
Tot zaterdag !
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

En hoe zit het met de "bewaakte" fietsparking? Toch niet tegen betaling hoop ik, zoals vorig jaar, 2000 man X 0.5euro= :oops:
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

ik zal voor de eerste maal aanwezig zijn =D>
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik ga ook eens meerijden in Deinze. Vanuit Wevelgem ist nu ook zo ver niet hé. Tis weer eens een andere streek. Tot zaterdag rond 8.30
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Jup, hier ook starten,weet nog nie wa afstand,tis te zien hoe t'kalkoen verteerd is en hoe het weer is !! [-o< [-o<

MAAR STARTEN DOEN WE =D> =D>
Topke
Mountainbiker

Post by Topke »

Ik kom samen met de fiets met Dingske uit Desselgem. Kon normaal niet deelnemen maar aangezien Leupegem de dag erna afgelast is heb ik al het nodige gedaan om toch te kunnen deelnemen!!!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Topke wrote:Ik kom samen met de fiets met Dingske uit Desselgem. Kon normaal niet deelnemen maar aangezien Leupegem de dag erna afgelast is heb ik al het nodige gedaan om toch te kunnen deelnemen!!!
Leuk om te horen. Nu alvast al veel succes voor je éérste toertocht.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Rentrée is hier gepland na 5 weken inactiviteit...ik vermoed echter dat het niet onmiddellijk op het hoogste niveau zal zijn #-o #-o
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Zoals vorige 2 jaar hier aanwezig, wss. met 3 man, zeker nu ik lees dat Leupegem niet door gaat (vorig jaar de dubbel gereden).
Altijd leuke tocht hier, goed georganiseerd, veel volk (maar als je start rond een uur of 10 geen probleem), niet te zwaar ...
Toch benieuwd naar parcours met beloofde nieuwe stukken =D> ,zonder speelbosje :cry: (verleden jaar gebist), en hoe zit het met de dooi ...
Tot morgen !
Post Reply