Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

Rubizon wrote:op zondag viel het allemaal mee, maar gisteren en vandaag heb ik de sneeuwerige loopkilometers erg gevoeld in mijn benen. auw auw. bovendien heb ik een verkoudheid opgelopen. mijn kop voelt als karton. Heb de moed/tijd nog niet gevonden om eens uit te lopen...
heb ook last van de luchtwegen.. verder voel ik met goed (ma en di op de massagetafel gelegen) maar hoesten en drukkend gevoel op de borst.
miss toch ni zo gezond daar in die wind lopen.. maja, tijd genoeg om te genezen!
ps, er zijn meestal een stuk of vier groepstrainingen maar niet iedereen kan die dagen meedoen.. miss kunnen we dat ook zelf een beetje organiseren. post wanneer je van zin bent daar te gaan trainen, miss komt er dan wat volk mee..
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

mightymerto wrote:
Rubizon wrote:op zondag viel het allemaal mee, maar gisteren en vandaag heb ik de sneeuwerige loopkilometers erg gevoeld in mijn benen. auw auw. bovendien heb ik een verkoudheid opgelopen. mijn kop voelt als karton. Heb de moed/tijd nog niet gevonden om eens uit te lopen...
heb ook last van de luchtwegen.. verder voel ik met goed (ma en di op de massagetafel gelegen) maar hoesten en drukkend gevoel op de borst.
miss toch ni zo gezond daar in die wind lopen.. maja, tijd genoeg om te genezen!
ps, er zijn meestal een stuk of vier groepstrainingen maar niet iedereen kan die dagen meedoen.. miss kunnen we dat ook zelf een beetje organiseren. post wanneer je van zin bent daar te gaan trainen, miss komt er dan wat volk mee..
Hey Mighty, vind dit eigenlijk een leuk gegeven. Griet, wat vind je ervan om bijvoorbeeld eens zoveel mogelijk helleduivels samen te krijgen in het voorjaar tijdens een "trainings-weekend" in je mooie Kasterlee? Leren we mekaar wat kennen, gaan wat biken en lopen, mss zwemmen of iets anders, ´s avonds potje pakken... IK ben in iedergeval geïnteresseerd ... Let me know! :bounce:
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

zie ik ook wel zitten, om één dagje daar wa te sporten met andere "gekken" :-D !
run'n biker
Mountainbiker

Post by run'n biker »

Jef Dries wrote:zie ik ook wel zitten, om één dagje daar wa te sporten met andere "gekken" :-D !
+1 :-D
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Jaaaaaaaaaa sgoeee jaaja :bounce: :bounce: :bounce:
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

* 15km lopen - MTB groen-blauw-rood
* Douchke in de sporthal
* Frutteke steken bij het ijsmanneke
* Pintje pakken in de leeuw...

Nie slecht.
Edje
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

WebEdje maakt er direct een deftige koppeltrng van.. lol. :-D

zolang we de datum een beetje op voorhad af kunnen spreken zal dat wel lukken, he.. vb drie data voorstellen en wanneer de meeste kunnen dan gaan we..

ik bedoelde echter ook gewoon dat ik bvb post wanneer ik drie rondjes gaan doen zodat er nog wat volk meekan.. maar een paar keer zo'n iets grotere opzet lijkt me zeker en vast ook cool. ik zet wel een muurtent in mijn tuin voor de westvlaamse hellemannen.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

ik wil ook best wel wa ervaring opdoen..den deze doet volgend jaar ook mee :oops: ...en waar kunde het beter leren dan van de mannen die er al geweest zijn.. :evil:
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

de vallende mountainbiker wrote:ik wil ook best wel wa ervaring opdoen..den deze doet volgend jaar ook mee :oops: ...en waar kunde het beter leren dan van de mannen die er al geweest zijn.. :evil:
aan onze straffe verhalen zal het niet mankeren.. haha :oops:
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

aan alle bezoekers van dit forum en kandidaatdeelnemers zou ik toch even een waarschuwing willen plaatsen.denk eraan als je eenmaal begint aan de hel HET IS VERSLAVEND!!!!.
Zondag tijdens en na de wedstrijd had ik zoiets van dit is nu toch wel menne laatste geweest maar vandaag ben ik al aan het uitkijken naar volgend jaar.
Post Reply