Do 24/12/2009 Menen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Drag your track
Mountainbiker

VTT Menen

Post by Drag your track »

Aan zij die twijfelen of deze tocht al dan niet doorgaat: er wordt wel degelijk gereden, zij het evenwel enkel de lus Rekkem - Lauwe (30 km). Gezien de weersomstandigheden is, met spijt in het hart, beslist om de lus richting Wervik dit jaar niet in het parcours op te nemen en om een aantal mooie maar mogelijks gevaarlijke stukken uit de lus Rekkem - Lauwe te laten.

Aan zij die het nodig vinden om hier kritiek te spuien op de organisatoren of op het parcours: eat your heart out and prove better.

Aan zij die de inspanningen van de organisatie wél weten te appreciëren en van de tocht en het rijden op zich willen genieten: Thx and hope to see you Thursday.
boscrosserke
Mountainbiker

Re: VTT Menen

Post by boscrosserke »

Drag your track wrote:Aan zij die twijfelen of deze tocht al dan niet doorgaat: er wordt wel degelijk gereden, zij het evenwel enkel de lus Rekkem - Lauwe (30 km). Gezien de weersomstandigheden is, met spijt in het hart, beslist om de lus richting Wervik dit jaar niet in het parcours op te nemen en om een aantal mooie maar mogelijks gevaarlijke stukken uit de lus Rekkem - Lauwe te laten.

Aan zij die het nodig vinden om hier kritiek te spuien op de organisatoren of op het parcours: eat your heart out and prove better.

Aan zij die de inspanningen van de organisatie wél weten te appreciëren en van de tocht en het rijden op zich willen genieten: Thx and hope to see you Thursday.
dus gaat alleen de 30km door???
boscrosserke
Mountainbiker

Post by boscrosserke »

boscrosserke wrote:
Drag your track wrote:Aan zij die twijfelen of deze tocht al dan niet doorgaat: er wordt wel degelijk gereden, zij het evenwel enkel de lus Rekkem - Lauwe (30 km). Gezien de weersomstandigheden is, met spijt in het hart, beslist om de lus richting Wervik dit jaar niet in het parcours op te nemen en om een aantal mooie maar mogelijks gevaarlijke stukken uit de lus Rekkem - Lauwe te laten.

teeegn donderdag gaat het nog meer dooien, wrm dan niet de 50km gwn laten??? [-o< [-o< [-o<
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

De organisatoren van zowel Menen als De Haan weten waarschijnlijk wel wat ze doen. Ze kennen hun eigen parcours wel.

Veel respect voor wie nu een toertocht moet organiseren.

Vannamiddag geprobeerd een kort toerke te doen , na 15minuten was ik terug thuis :
- sommige plaatsen nog 40cm sneeuw
- sommige plaatsen ijs en/of modder
- gepekeld vrieswater dat overal opspat waardoor je direct koud hebt.

Het was afgelopen zondag veel leuker/gemakkelijker rijden in de sneeuw dan nu.(toerke gedaan van 45min in het bos : fun)

Waarschijnlijk kom ik af voor de korte toer, zal van de voorspelling uit de lucht afhangen.

Laten we de organisatoren maar beslissen wat kan en wat niet.
Smdd
Mountainbiker

Post by Smdd »

boscrosserke wrote:
boscrosserke wrote:

teeegn donderdag gaat het nog meer dooien, wrm dan niet de 50km gwn laten??? [-o< [-o< [-o<
Dat zal de 30km bissen worden :lol:
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Ik heb ook zin om vanuit Rekkem af te zakken met de crossfiets maar wacht eerst nog efkes 't weer af. Als er nog massa's bevroren stukken liggen start ik niet met het oog op een wegseizoen dat er nog aankomt ook.
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Hey, wij Keybones uit Rekkem komen ook met enkelen af! Menen net naast onze deur. En Rekkem ons parcours.
Hopelijk dooit het morgen vlug, want momenteel overal moeilijk te fietsen.
Wij kennen de organisatie Menen niet, Hopelijk geen te letterlijke copie van onze smokkelaarstocht(basislus) vorig jaar.
Maar met een aangepast parcours voor deze weersomstandigheden kan het het toch nog mooi worden!
Veel respect om met dit weer een tocht te laten doorgaan, en aan te passen. tot Donderdag!

Rekkem: 12 en 14 maart 11de smokkelaarstocht www.keybones.be
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

Ik begrijp de organisatoren volledig om de grote lus te schrappen ! Deze morgen met mijn cyclo-crossfiets nog een gedeelte van het parcours gedaan van de mtb rit van zondag die werd verreden te moorslede .Tot de vaststelling gekomen dat het onverhard( waar praktisch geen auto's komen )zeker te doen was,maar de verharde wegen die op sommige plaatsen nog ondergesneeuwd lagen ZEEEEEER GEVAARLIJK waren door bandensporen van wagens die weer waren aangevroren en voor een miniem (1 à 2cm ) hoogteverschil zorgen zonder dat je het goed op merkt ! Voor degenen die starten te menen :EXTRA opletten daarvoor !!! :roll:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Drag your track wrote: Aan zij die het nodig vinden om hier kritiek te spuien op de organisatoren of op het parcours: eat your heart out and prove better.
Nogal redelijk grof, maar kom... Vorige jaren kwam er bij mijn weten telkens zo goed als geen reactie van organisatoren dus dergelijke reacties van leden van dit forum zijn dan wel verstaanbaar.

De toer enkele malen na elkaar gereden, maar vorig jaar niet. Hoor dat hij verbeterd is, dus kom ik toch nog eens af.
Drag your track
Mountainbiker

Post by Drag your track »

Rock Rider wrote:
Drag your track wrote: Aan zij die het nodig vinden om hier kritiek te spuien op de organisatoren of op het parcours: eat your heart out and prove better.
Nogal redelijk grof, maar kom... Vorige jaren kwam er bij mijn weten telkens zo goed als geen reactie van organisatoren dus dergelijke reacties van leden van dit forum zijn dan wel verstaanbaar.

De toer enkele malen na elkaar gereden, maar vorig jaar niet. Hoor dat hij verbeterd is, dus kom ik toch nog eens af.
Beste Nick V.,

Dergelijke reactie redelijk grof ?! Iedereen weet toch dat kritiek geven gemakkelijk is, bewijzen dat je zelf het beter kan iets moeilijker ...

Blijkbaar komen de kritieken op de organisatie van Menen op dit forum (net als vorig jaar) steeds uit dezelfde hoek :wink:
Post Reply