Do 24/12/2009 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

cureghempiet wrote:VREES TOCH EEN BEETJE DAT HET BAGGEREN GAAT WORDEN...ZOVEEL WATER ²DAT WEG MOET IN EEN DEELS BEVROREN ONDERGROND [-X

TZAL VOOR NEN ANDERE KEER ZIJN VREES IK...HOU ZO NIET VAN MODDER EN HET BIJHORENDE POETSWERK
Ge zijt waarschijnlijk niet getrouwd want bij de vrouwen is het just hetzelfde een beetje baggeren en voor de rest van de week zagen en comanderen (sorry dames grapje :oops: )

Helchteren is mij prima bevallen dus morgen aanwezig als er niets tussen komt :bounce:
roland
Mountainbiker

Modder of geen modder ben er klaar voor

Post by roland »

Na zaterdag in Diest gereden te hebben op een mooie zonnig dag door de sneeuw was ik gedreven om dat nog eens te herhalen in Helchteren. Helaas ben ik er door de sneeuwval niet geraakt.

Op zaterdag ben ik op mijne Principia met het XTR materiaal op pad geweest heerlijk om weer eens met een propere fiets aan te komen.
Op wat onderhoud aan de ketting na kon hij zo weer op stal.

Voor morgen in Helchteren heb ik zojuist mijne GT modder en ploeter fiets met XT materiaal klaar gemaakt:
- nieuwe ketting
- nieuw voorblad (midden)
- nieuwe tandkransen achteraan
- nieuw derailleur wieltjes
- nieuwe remblokken

Alles staat in het vet en olie en is klaar voor de tocht van morgen.
Heb die al meerdere malen gereden en vind het een van de mooiere bij mij in de buurt.

Tot morgen..
Crossketel
Mountainbiker

Post by Crossketel »

Net nog een 20km van het parkoer afgereden. Het is redelijk te doen, in ieder geval totaal niet vettig tot nu toe. Wel zwaar. Degenen die morgen de volledige toer doen verdienen 's avonds zeker een kroketje extra.
@roland: het is morgen wel in Hechtel te doen, niet in Helchteren...
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Wij komen ook .
Ze geven deze nacht -6° dus zal het niet veel baggeren zijn maar wel uiterst glad.
Dus goed opletten geblazen.
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

MTBHA8 komt ook met een bende af! Het zand moet wel wat kunnen verdragen.. misschien 2x kleine toer doen :)
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Vooraleer de voeten onder de feesttafel te schuiven :drunk: kom ik morgen ook afgezakt naar Hechtel.
Enkele jaren geleden eens een tocht gereden daar met kawa als gids. =D> =D>
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

En ik kan mij morgen van 5 uur 's morgens tot 18.00 uur 's avonds zitten vervelen op het werk ... :evil:

In gedachten ben ik bij jullie mannen ... en vrouwen :wink:
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

't Heuvens Kliekske heeft ook gepland van te komen.
Als je het mij vraagt liever vriezen en droog dan dooien en modder.
Het heeft al wat gedooid dus veel aangereden sneeuwpaden zullen al droog zijn. En als het hier en daar wat glad is wordt het alleen wat technischer wat ik als een uitdaging zie! En ne keer goe op uw smikkel gaan moet ge tegen kunnen als MTBr.
Zo vond ik de tocht in Helchteren afgelopen zondag in de sneeuw schitterend, ik had me echt kunnen uitleven, vooral op de moeilijke stroken. Al moet ik toegeven dat het op het laatste (53 Km gereden) wat te veel van het goede werd.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

@Crossketel :
Hoe zitten de verschillende afstanden in elkaar ? Of hangt er een duidelijk parcours-kaartje aan de inschrijving ?
Ik wil starten met de 40 km, maar waar kan ik nog beslissen om eventueel een kortere afstand te nemen ?
(ik ben gisteren in de Balense Keiheuvel gaan sneeuwploeteren, en kwam met moeite aan een snelheid van 11 km/u - toen was de sneeuw wel nat en leek het wel of ik een Alpencol aan het beklimmen was)
Wdriver
Mountainbiker

Post by Wdriver »

Lowie, misschien stonden uw banden te plat?En aan een goed spoor ontbrak het niet, dat was juist voor U getrokken.
Post Reply