welke bike zou ik kiezen ??
ik sta tussen deze 2 in twijfel ik denk dat de prijskwaliteit beter is bij de scott scale 10dan bij de cannondale flash hi-mod 2.
maar de cannondale ziet er wel mooi uit .
?
scott scale 10 of cannondale flash hi-mod 2 ??
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Kwalitatief gezien zijn beiden evenwaardig!sybren wrote:en prijs kwaliteit?
Voordeel Scott is dat het al jaren zijn diensten heeft bewezen een sterk en licht frame te zijn, Cannondales Flash moet het nog bewijzen
Persoonlijk vind ik bij C'dale de Lefty en BB30 een streepje voor hebben op de Scott Scale, de afmontage is bijna identiek, en die kan je later toch altijd vervangen.
Alvorens zo'n bedrag te spenderen, zou ik eerst beiden eens testen en niet afgaan op het bling-bling gehalte van de bike.
Of te ware je een fiets wilt kopen waar iedereen zich eens voor omdraait, maar dat is van voorbijgaande aard want de Flashen gaan als zoete broodjes de deur uit, en binnenkort rijdt iedereen ermee rond
RigolleM wrote:En waarom? 4 posts geleden wist je zelf nog niet wat je wouLinkin__Park_ wrote:Ik zou de Scott Scale 10 kiezen !!!![]()
![]()
Omdat ik zelf Scott wel beter vind dan Cannondale maar van Cannondale ken ik niet zo veel. En ik twijfelde tussen Scott en Trek maar ga waarschijnlijk toch een Trek kiezen maar welke ?? weet ik nog niet.
Kijk eens aan, kent niks van Cannondale maar vindt Scott beter, maar kiest zelf voor Trek! Met dergelijke raad komt de topicstarter een héél eind verderLinkin__Park_ wrote:Omdat ik zelf Scott wel beter vind dan Cannondale maar van Cannondale ken ik niet zo veel. En ik twijfelde tussen Scott en Trek maar ga waarschijnlijk toch een Trek kiezen maar welke ?? weet ik nog niet.
RigolleM wrote:Kijk eens aan, kent niks van Cannondale maar vindt Scott beter, maar kiest zelf voor Trek! Met dergelijke raad komt de topicstarter een héél eind verderLinkin__Park_ wrote:Omdat ik zelf Scott wel beter vind dan Cannondale maar van Cannondale ken ik niet zo veel. En ik twijfelde tussen Scott en Trek maar ga waarschijnlijk toch een Trek kiezen maar welke ?? weet ik nog niet.![]()
Tis al goe zenne !!
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Ok, dan zal ik maar eens mijn mening geven. Kies gewoon de Flash, want dan kun je flashen!
en flashen is namelijk heel erg leuk, geef gewoon gas en je schiet als het ware vooruit. Neem gewoon van mij aan dat dit een goede keuze is, de eerste maal dat je ermee zult rijden zal je versteld staan. (mijn eerste keer op mijn Flash: ik weet het nog goed, ik kocht hem bij Jowan bike in Kluisbergen en moest hem dus eens testen, ewel, ik reed Kluisberg op van beneden naar boven al rechtstaand, had nog nooit zo snel naar boven gereden, dat ding voelt zo licht aan dat je echt kunt genieten van het gevoel als je recht staat, pas op, zittend is ook leuk hoor)
Ik heb een Flash 1, heb er vandaag na lange tijd terug nog eens een TT mee gedaan, de TT trok op nieveel maar de bike maakte alles goed, het rijplezier dat je aan die flash beleefd is zo lekker, echt lekker.
Nuja... ik herken mezelf wel in beetje in jouw, ik stond ook voor dezelfde keuze, een Flash of een scale RC, en bij de fietsenwinkel in de buurt staat hier zo'n RC, blij dat ik deze laten staan heb, na 5 keer ben ik erop uitgekeken, wat niet weg neemt dat het ook een heelijk fietsje is.
Ik heb een Flash 1, heb er vandaag na lange tijd terug nog eens een TT mee gedaan, de TT trok op nieveel maar de bike maakte alles goed, het rijplezier dat je aan die flash beleefd is zo lekker, echt lekker.
Nuja... ik herken mezelf wel in beetje in jouw, ik stond ook voor dezelfde keuze, een Flash of een scale RC, en bij de fietsenwinkel in de buurt staat hier zo'n RC, blij dat ik deze laten staan heb, na 5 keer ben ik erop uitgekeken, wat niet weg neemt dat het ook een heelijk fietsje is.