Do 24/12/2009 De Haan-Klemskerke -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

meridagirl wrote:Inderdaad misschien wel een beetje te vroeg afgelast want ze voorspellen vanaf morgen dooi aan de kust
Jammer want ik had graag ééns in het bos gereden.
't Zal voor volgend jaar zijn.
zonet door dat bos gereden en het heeft er voor de sneeuw lang niet zo geestig bij gelegen
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

wij gaan onze tt van deze zomer ook aflasten, 't schijnt dat 't warm gaat worden en we willen verhinderen dat er iemand een zonneslag krijgt, of huidkanker, bovendien is de ondergrond dan beenhard, waardoor je iets kunt breken als je valt :drunk:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

cyclon wrote:wij gaan onze tt van deze zomer ook aflasten, 't schijnt dat 't warm gaat worden en we willen verhinderen dat er iemand een zonneslag krijgt, of huidkanker, bovendien is de ondergrond dan beenhard, waardoor je iets kunt breken als je valt :drunk:

=D>
idd, om nog te zwijgen van de dodelijke insecten :roll:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

SD2E wrote:
cyclon wrote:wij gaan onze tt van deze zomer ook aflasten, 't schijnt dat 't warm gaat worden en we willen verhinderen dat er iemand een zonneslag krijgt, of huidkanker, bovendien is de ondergrond dan beenhard, waardoor je iets kunt breken als je valt :drunk:
=D>

Dit is nu eens typisch een reactie van personen die geen enkel benul hebben van wat het organiseren van een tocht inhoud. #-o Als de tocht doorgaat en er komt slechts een handvol bikers opdagen, dan is het alles behalve plezant om er zoveel werk in te steken. Ik heb alle begrip voor de beslissing en zou zelf ook het zekere voor het onzekere nemen. Stel de vraag maar eens aan de organisatoren van tochten van afgelopen zondag. Vergelijken met een tocht in de zomer is al helemaal [-X [-X .
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Gf biker wrote:
SD2E wrote:
=D>

Dit is nu eens typisch een reactie van personen die geen enkel benul hebben van wat het organiseren van een tocht inhoud. #-o Als de tocht doorgaat en er komt slechts een handvol bikers opdagen, dan is het alles behalve plezant om er zoveel werk in te steken. Ik heb alle begrip voor de beslissing en zou zelf ook het zekere voor het onzekere nemen. Stel de vraag maar eens aan de organisatoren van tochten van afgelopen zondag. Vergelijken met een tocht in de zomer is al helemaal [-X [-X .
Het vorige forum (Wachtebeke) nog maar afgesloten en sommigen gaan nu hier de organisator afbreken.
Ik geef al deze 'negativisten' éénn tip. Rij met uw fiets naar Gent, deponeer het geld dat u anders uitgeeft aan inschrijvingen en après in de bus van 'Music for Live'. Of organiseer zelf iets voor deze hartverwarmende actie. =D> =D>
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Gf biker wrote:
SD2E wrote:
=D>

Jah, als je een tocht organiseert in het midden van de winter heb je 90% kans dat het vriest en glad ligt daarvoor is het de winter he :roll:
Morgen geven ze 5 graden aan zee ,woensdag 3 graden en donderdag ook 3 graden. Tegen donderdag ligt er 9/10 geen sneeuw meer dus waarom nu al aflasten?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

SD2E wrote:
Jah, als je een tocht organiseert in het midden van de winter heb je 90% kans dat het vriest en glad ligt daarvoor is het de winter he :roll:
Morgen geven ze 5 graden aan zee ,woensdag 3 graden en donderdag ook 3 graden. Tegen donderdag ligt er 9/10 geen sneeuw meer dus waarom nu al aflasten?

Als je dagelijks de weerberichten volgt dan zou je moeten weten dat deze dagelijks anders zijn. De organitatie heeft het zekere voor het onzekere genomen en de zaak afgeblazen. Respecteer gewoon hun beslissing en kies voor een andere organitatie of ga een vaste route rijden als je absoluut wil rijden. Ik ben echter van mening dat het enkel uw bedoeling is om organisatoren die de beslissing nemen om hun tocht af te blazen de grond in te boren, gezien ook uw reactie in het topic van Wachtebeke. Alle posts die nu nog een aanval zijn op de organitatie zullen dan ook verwijderd worden.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

lol

als ze 't doen omdat ze te weinig opkomst vrezen, tja, daar kan ik ergens inkomen (al denk ik dat die vrees totaal ongegrond is, zelfs mocht het niet dooien)

als ze 't doen omdat de verzekering niet mee wil: ja natuurlijk, elke organisatie zou dan aflassen wegens financieel te gevaarlijk (al kun je dat, me dunkt, omzeilen door iedereen een clausule 'organisatie niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen' te laten ondertekenen bij de inschrijving)

maar als ze 't doen omdat ze denken dat teveel mensen gaan vallen, dan heb ik er een dubbel gevoel over: enerzijds chapeau voor zoveel menslievendheid, maar anderzijds: ik wens niet zo bemoederd te worden
bartes
Mountainbiker

Post by bartes »

jammer... nu zit ik daar met mijn dag verlof... keek er zo naar uit... maar kan de organisatie wel verstaan...

Zondag in Overmere was de rit ook afgelast, maar hebben we die met 'n paar toch gereden... de pijltjes hingen er toch.. Maar het was inderdaad moeilijk om recht te blijven.. goeie technische training..

Moest er iemand de omgeving heel goed kennen kunnen we misschien met enkelen afspreken om samen 'n tocht te doen... want ik keek er wel naar uit om in deze (voor mij volledig onbekende) omgeving te rijden..

Dus als er iemand ritpeter wil spelen...= 'n trappist als compensatie :-)

In de aanloop van de ronde van Vlaanderen & de omloop het volk gebeurt het ook regelmatig dat wielertoeristen op het bevriende forum afspreken om samen de rit al te doen... Dit zonder er 'n wedstrijd van te maken maar zodat het voor iedereen leuk is & zo hoef je niet alleen te beulen :-)
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

disc wrote:
Gf biker wrote:
SD2E wrote: =D>

Het vorige forum (Wachtebeke) nog maar afgesloten en sommigen gaan nu hier de organisator afbreken.
Ik geef al deze 'negativisten' éénn tip. Rij met uw fiets naar Gent, deponeer het geld dat u anders uitgeeft aan inschrijvingen en après in de bus van 'Music for Live'. Of organiseer zelf iets voor deze hartverwarmende actie. =D> =D>
nog een betere tip deponeer uw geld in m'n brievenbus en ik overhandig het persoonlijk aan de illegalen in Brussel
Locked