Organisator???
Do 24/12/2009 Menen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Sloebertje
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
van de organisatie moet je hier, net als vorige jaren, waarschijnlijk niet veel verwachten... Toch wat info gevonden na het googlen...
Is nie echt veel speciaals qua toer...
MOUNTAINBIKE
Op donderdag 24 december 2009 organiseert KWSC Menen afdeling wielertoerisme i.s.m. de stad Menen en KBWB afdeling wielerbond West-Vlaanderen de 4de “X-mas VTT” voor mountainbikers.
De start en aankomst zijn gelegen in het Vaubanstadion, Waalvest te Menen. De inschrijvingen gebeuren in het vergaderlokaal in het Vaubanstadion. Er zijn 2 afstanden nl. 25 km en 55 km. Er kan gestart worden tussen 8u en 11u30. Het inschrijvingsgeld bedraagt € 2 voor aangesloten leden WBV en € 2 + dagvergunning voor niet-leden WBV.
Hiervoor krijgt men op de 25 km 1 bevoorrading en en op de 55 km 2 bevoorradingen. Na de tocht is er een belegde boterham voorzien voor alle deelnemers. Bij pech is er een ophaaldienst voorzien.
Is nie echt veel speciaals qua toer...
MOUNTAINBIKE
Op donderdag 24 december 2009 organiseert KWSC Menen afdeling wielertoerisme i.s.m. de stad Menen en KBWB afdeling wielerbond West-Vlaanderen de 4de “X-mas VTT” voor mountainbikers.
De start en aankomst zijn gelegen in het Vaubanstadion, Waalvest te Menen. De inschrijvingen gebeuren in het vergaderlokaal in het Vaubanstadion. Er zijn 2 afstanden nl. 25 km en 55 km. Er kan gestart worden tussen 8u en 11u30. Het inschrijvingsgeld bedraagt € 2 voor aangesloten leden WBV en € 2 + dagvergunning voor niet-leden WBV.
Hiervoor krijgt men op de 25 km 1 bevoorrading en en op de 55 km 2 bevoorradingen. Na de tocht is er een belegde boterham voorzien voor alle deelnemers. Bij pech is er een ophaaldienst voorzien.
- simple plan freak
- Mountainbiker
Post by simple plan freak »
ik kom zeker al af, hopelijk word het een goed toerke als voorbereiding op zondag
greetzzz
greetzzz
-
boscrosserke
- Mountainbiker
Post by boscrosserke »
stuer wrote:bwo verleden jaar heb ik deze gereden en twas al beter hoor, opt laatste veel baan ma het kon erdoor
naar welke kanten gaat deze toer, veel klimmen,bossen........????
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Ieder jaar wordt Menen beter en beter. Van een non-mountainbike event tot vorig jaar een prima eindeseizoensrit.
Vorig jaar als ik me goed herinner, eerst een lus richting Wevelgem. Dan een tweede lus richting Wervik.
Vlotte inschrijving, bewaakte parking, ... alles erop en eraan.
Vorig jaar als ik me goed herinner, eerst een lus richting Wevelgem. Dan een tweede lus richting Wervik.
Vlotte inschrijving, bewaakte parking, ... alles erop en eraan.
-
meridagirl
- Mountainbiker