Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tsjernobyl
Mountainbiker

Post by Tsjernobyl »

2e jaar op rij finish bereikt. 3e in categorie HU23, mer toch kijk ik met gemengde gevoelens terug op mijn hel.
Vond het eigelijk beetje jammer dat MTB maar 7rondjes van 12km waren, konden ze er dan echt geen 8 van maken? Dan was de afstand tenminste nog in de buurt van 105km geraakt.
Verder heb ik me tijdens het fietsen niet kunnen vermoeien, durfde niet doorfietsen door al die val partijen die ik zag en die ik zelf meemaakte. T was gewoon rondje na rondje rustig bollen en proberen niet te vallen. Wsl zegt dit ook veel over mijn gebrekkige techniek :P
Laatste 30km sneeuwlopen kropen wel nog beetje in de benen, maar ook hier kon ik me niet volledig geven doordat ik maar geen grip kreeg, waar ik ook probeerde k bleef voortdurend energie verliezen door glijbewegingen naar achter.
Conlsusie: Tevreden met mijn finish in deze winterse omstandigheden, maar vond het jammer dat ik door de gladde omstandigheden niet het beste van mezelf heb kunnen geven...
nikd
Mountainbiker

Post by nikd »

Hallo Tsjernobyl,

Ik heb net hetzelfde gevoel als jij.

Niki
Tsjernobyl
Mountainbiker

Post by Tsjernobyl »

Idd Niki,

Ik kan enkel maar vergelijken met vorig jaar helaas, maar toen gingen mijn lichtjes tijdens het fietsen ook al eens uit, en kende ik meerdere klopkes. Over de zwaarheid van andere edities kan ik helaas niet meepraten, al zou ik wel eens willen weten hoe die waren, heb nu keertje modder en keertje sneeuw meegemaakt, wat kan er nog in de hel?:P
Alleszinds, ik heb zeker de zin behouden om hier volgend jaar weer terug te starten. En wie weet kan ik binnen een paar jaar, als ik wat minder jeugdzondes maak tijdens voorbereiding, ook eens een gooi doen richting top10! Proficiat daarvoor trouwens!

Thierry
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

Aan allemaal die daar gestart zijn proficiat .
Aan diegene die aangekomen zijn een dikke proficiat !!!
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Belang van limburg schrijft in de uitslag van de vrouwen geen enkele aangekomen :oops: :oops: :oops:
Integendeel ,als ik goed ben zijn er 4 gestart en zij zijn alle 4 aangekomen
Dat is wat anders hé gazettenman
Trouwens de persoon met de grootste :P tijdens de mtb was volgens mij Griet meneer de gazettenman.
En nog maar eens =D> aan iedereen .
En zeker den tiger en zijn team niet vergeten =D> :bounce: =D>
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

euhm..weet er iemand waar ik online de uitslag kan vinden want ben nog op zoek naar 1 persoon uit onze lokale fietsclub die meegedaan heeft..toen ik aan de bevoorrading stond had hij last van een bevroren body leek me en nu ben ik dus wel een beetje curieus of hij het gehaald heeft..:roll:..ik kan het natuurlijk ook zelf vragen maar ik laat die liever eerst enkele dagen bekomen van een dagje hel :-D
Kevin Wagemans
Mountainbiker

Post by Kevin Wagemans »

Eerste en vooral bedankt aan alle medewerkers,vrijwilligers en supps die de hele dag dit helse weer hebben getrotseerd.
Het was mijn eerste hel. En direct een die kan tellen denk ik. Vooral de wind en de sneeuw in het gezicht maakten van het lopen een in de eerste loopproef een gevecht. Daarna de bike op en na 1km in het bos al kunnen terugdraaien met een bevroren pion. De 2e ronde kwam mijn rechter klikpedaal los, de 3e ronde mijn linker. Hierbij dank aan de mechanicien van dienst.
Daarna rustig de verdere rondjes kunnen uitrijden of is het schaatsen?
ik was blij dat ik aan de laatste loopproef kon beginnen. De benen zaten nog heel goed, het energiepeil lag nog hoog. Maar het was baggeren en ploeteren. Ik vond nooit het goede spoor, of mss was er gewoon geen goed spoor ;-)
Uiteindelijk als 42e gefinished in 8u05. Een kippevelmoment als je over de rode loper binnenloopt!
Aan alle deelnemers een dikke proficiat!
Bebeke
Mountainbiker

Post by Bebeke »

http://www.3athlon.be/
Bij het verslag van de hel staat onderaan download uitslag!!
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

Kevin Wagemans wrote:Eerste en vooral bedankt aan alle medewerkers,vrijwilligers en supps die de hele dag dit helse weer hebben getrotseerd.
Het was mijn eerste hel. En direct een die kan tellen denk ik. Vooral de wind en de sneeuw in het gezicht maakten van het lopen een in de eerste loopproef een gevecht. Daarna de bike op en na 1km in het bos al kunnen terugdraaien met een bevroren pion. De 2e ronde kwam mijn rechter klikpedaal los, de 3e ronde mijn linker. Hierbij dank aan de mechanicien van dienst.
Daarna rustig de verdere rondjes kunnen uitrijden of is het schaatsen?
ik was blij dat ik aan de laatste loopproef kon beginnen. De benen zaten nog heel goed, het energiepeil lag nog hoog. Maar het was baggeren en ploeteren. Ik vond nooit het goede spoor, of mss was er gewoon geen goed spoor ;-)
Uiteindelijk als 42e gefinished in 8u05. Een kippevelmoment als je over de rode loper binnenloopt!
Aan alle deelnemers een dikke proficiat!
goed gedaan, buurman ;)
tot volgend jaar hoop ik!
nikd
Mountainbiker

Post by nikd »

Ik vraag me nu eigenlijk af of ik een bronzen medaille heb of niet.

Volgens de website van Kasterlee wel.
Volgens 3athlon.be is die voor Bram.

Niet dat ik daar van wakker lig, want ik weet ook wel dat ik pas 6de Belg ben. Maar het staat altijd mooi op het palmares hé, en het helpt altijd wel om te stoefen tegen de collega's :oops:

Ik heb ook een verslagje gemaakt op www.tri-niki.net

Groeten,

Niki
Post Reply