Voor mij begon de wedstrijd eigenlijk al een paar uur vroeger met een helse rit naar de kempen. Een ritje in een zwalpende mobilhome tegen de klok kan tellen als opwarming !!! Onderweg trouwens twee auto's in de gracht zien liggen. In de verte het vuurwerk zien afsteken dan maar uit de wagen gesprongen en tussen de toeschouwers de achtervolging ingezet.
Redelijk wat volk opgeraapt (30 ste binnen gekomen) om kort na de wissel vast te stellen dat mijn body vast was gevroren. Beetje gefrustreerd mijne velo weg gesmeten . De cameraman van dienst was er natuurlijk als de kippen bij. Denk dat het niet zo fraai was wat ik daar allemaal uit mijn botten sloeg maar soit. Een wiel gekregen van een kameraad en vertrokken voor een serieuze schaatspartij. Die 7 ingekorte ronden (80 km ?) zorgden natuurlijk voor veel volk op het parcours en ik had al snel door dat hier inhalen niet evident was. Zoals zovelen een paar keer den decor in maar zonder veel erg. De ambities dan maar wat bijgesteld , finishen in deze omstandigheden is toch ook al mooi. De afsluitende loopproef vond ik ronduit geschift. Schuiven, struikelen, continue een beter spoor zoeken, bij momenten niet meer door mijn ogen kunnen kijken van de sneeuw , snijdende wind , wa was dat allemaal.
Uiteindelijk 44 ste geworden in 8 h 05. Na een koude douche (dat kon er nog bij) ook nog moeten vaststellen dat de blonde leffe al de deur uit was
@Griet : Merci voor de aanmoedigingen. Blij dat ik toch even heb mogen kennis maken met de "meter" van dit forum