Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Ik ben uiteindelijk aangekomen als 121e... Na het MTB-en nog op positie 62 #-o , dus P, ge moogt nog nie klagen... der zijn er nog erger compleet onderdoor gegaan. Elke jaar weer zak ik erdoor die laatste run.. :( Maar laten we wel wezen : aankomen was het doel ! En dat hebben we toch weer gedaan. Samen met die 167 andere weirdo's die van geen ophouden weten.. 8) 8)
@Griet : uw ideeke van de nrs te geven op het forum was een gold one ! Op verschillende plaatsen werd ik toegeroepen door supporters die ik eigenlijk nie ken.. Zeker diejen gast met zen potske.. stond tot op het einde toe te supporteren. Ok,ok, iedereen had een pots op, maar ik ben zeker dat ie weet dat ik hem bedoel !

Naar de organisatie : ik vond het al bij al zeker nie slecht dat de mtb-toer was ingekort en 7 keer moest worden gedaan. Ge moet minder meenemen voor onderweg, voor de supporters is het leuker da ge veel sneller terug passeert.. dus voor mij voor herhaling vatbaar !! 8) 8)

Ook chapeau voor menne maat Ambioris dieje ondanks een lekke band, kappotte rem en een valpartij waar z'n stuur in z'n maag kwam heeft doorgezet tot op het einde ! Respect maat !
en nu trainen voor de eindejaarsfeesten... :drunk: :drunk:
Rubizon
Mountainbiker

Post by Rubizon »

Mooie fotos!
Ik ben 41ste ofzo iets geworden. Niet slecht voor mn eerste duathlon.
1ste in categorie heren U23!

@griet: ik heb je door de lucht zien vliegen en vallen op je borstkast. Dat leek pijnlijk! (je viel over mij) was dat schrikken!
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

Rubizon wrote:Mooie fotos!

@griet: ik heb je door de lucht zien vliegen en vallen op je borstkast. Dat leek pijnlijk! (je viel over mij) was dat schrikken!
ze hebben u nog op het podium geroepen! maar je was er al vandoor...
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

ergens rond de 50 aan't bollen... derailleur in mijn wiel.. van mijn kader gestampt en met de fiets in de hand nog tien naar de wissel gelopen.. voor de leenfiets na4k heb ik vriendelijk bedankt. samen uit samen thuis ik en mijn beestje.
dan nog de laatste 30 in maar na de eerste 15 daarvan was mijne juice wel op.. 119e binnen gelopen, blij maar teleurgesteld door de panne..
reden: door een val klem van snelspanner los. los gekomen, bout weg, wiel los in het kader, cassette scheef, gas geven en lap. pech maar da's de hel. blij dat ik doorgezet heb tot aan de finish. ik moest die tweede t shirt hebben! hehe..

proficiat aan alle finishers en respect voor alle starters, pechtvogels en supporters. thanks Griet. echt een puik idee van die nummers.
bedankt aan deelnemers die me dan inhaalden gemotiveerd hebben!
schrijf maar al op, mightymerto; nummer volgt. ;)
respect all!
Rubizon
Mountainbiker

Post by Rubizon »

Helaas heb ik geen licentie van vdl-liga. Anders was ik nu idd belgisch kampioen. (de eerst ge-eindigde MET licentie is in princiepe kampioen. Mer die was er idd vertrokke) nujah licentie of niet, k vind da slechts n formaliteit. :wink:
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

Wald Herr
Zeker diejen gast met zen potske.. stond tot op het einde toe te supporteren. Ok,ok, iedereen had een pots op, maar ik ben zeker dat ie weet dat ik hem bedoel !
bedoelt ge mij misschien? Ik had een oranje jägermeistermutske op??

had alle nummers opgeschreven maar toch weinig man herkend onderweg. De P natuurlijk en de mannen van Indupol, die vallen goe op. Als ik dit jaar ni zo gesukkeld had had ik wel eens een groepstraining meegedaan en dan had ik misschien op meer man een gezicht kunne plakken... Gezicht onthou je beter dan nummer hè!

Chapeau allemaal =D> ! Voor mezelf, ik voelde echt geen kriebels toen ik jullie zag fietsen. Leek me veel te gevaarlijk en ik had zeker ergens serieus gevallen. Heb wel de laatste 30km meegelopen met ne maat en toen begon het wel te kriebelen :-D . Amai, verschil eerste en tweede looptoer was toch groot. Tweede toer was't serieus ploeteren door die dikke sneeuwlaag -daar hebben de rappere mannen ni zoveel last van gehad!

Misschien volgend jaar toch nog eens voor trainen. Maar beslissing valt sowieso pas na marathon Eindhoven waar ik echt eens ne keer <3u wil halen...

nog een vraagje: hoeveel km heb je nu daadwerkelijk afgelegd op de mtb?
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ik denk dat ik er een goei 75 had maar kan iets meer zijn omdat het computerke gehapert kan hebben met de sneeuw en vries ...
langs den andere kant wel jammer om niet er ne ronde meer late te doen om tege die 105 km te zitten .

Maar mij hoorde ni klagen , het laatste wast al spekglad en men knieke deed al zeer genoeg #-o
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

Rubizon wrote:Helaas heb ik geen licentie van vdl-liga. Anders was ik nu idd belgisch kampioen. (de eerst ge-eindigde MET licentie is in princiepe kampioen. Mer die was er idd vertrokke) nujah licentie of niet, k vind da slechts n formaliteit. :wink:
aha, tja ik had de naam niet onthouden, enkel de -23.
bij deze dikke proficiat.. probleem van een licentie is dat je een club moet hebben, daar lidgeld betalen, kledij moet kopen/verdienen en een licentie (60€) betalen..
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

goedemorgen allemaal,da hebben we dus weeral gehad.Het was toch wel zwaar vanaf start tot finisch.S'morgens bij het eerste lopen zat mijn linkeroog dichtgevroren;het biken ging in het begin heel goed maar de laatste 2 ronden wa was dat,spekglad was het geworden,overal zag je der tegen de grond gaan.Ikke ook trouwens met een paar gekneusde ribben als gevolg.Dan het laatste lopen door de blubber da was ook ni simpel,mijn benen deden zeer op plaatsen waar ik da nog nooit gevoeld heb.Na 2 ronden lopen afgewisseld met strompelen zeer voldaan de finisch gehaald als 114 in 9:08.
Griet en alle anderen die ik niet meteen herkende merciekes voor de vele aanmoedigingen,da helpt toch wel hoor in de moeilijke momenten.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Rubizon wrote:Mooie fotos!

Sjiek gedaan!!! Veel jonge gasten starten hier niet... is nog maar eens het bewijs "hoe ouder, hoe zotter".
En gij begint er al vroeg aan. :wink: .... dat belooft.

De Griet die jij bedoelt zal Schrijvers Griet wel zijn.
Ik stond braaf aan de zijkant van het slagveld te supporteren. :wink:
Post Reply