Do 24/12/2009 De Haan-Klemskerke -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

vannoli wrote:allé t'is nog 4dagen #-o en nu al aflasten
En het zal warmer worden de volgende dagen!!! sneeuw zal weg zijn tegen donderdag.
Ze geven iets van +4 de dag voordien
stijnw2
Mountainbiker

Post by stijnw2 »

kan de besling begrijpen ik als verdeler van de post in alle binnen wegentjes kan je skien this bijna onmogelijk dat het tegen donderdag ga allemmal weg zijn!!!mschien menen e als het weer meevalt!!wel jammer had hem graag eens gereden :(
stubbe
Mountainbiker

Post by stubbe »

Idd een beetje vroeg om reeds af te lasten. Gisteren in Knokke was terecht afgelast, al heb ik wel de volledige afstand gereden. Ben geen 1 keer gevallen. Ben zeker dat er tegen donderdag al veel sneeuw terug gaat weg zijn.

Wel tof om te horen dat jullie het ganse bos in mogen. Ik ben er zeker van (ben zelf van Wenduine) dat als jullie bijna alle paadjes mogen gebruiken, jullie een van de mooiste toertochten van West-Vlaanderen kunnen maken. Je kan gemakkelijk tot 15km parcours in dat bos leggen. (Tussen Wenduine en Vosseslag)
claessra
Mountainbiker

Post by claessra »

pifte wrote:
vannoli wrote:allé t'is nog 4dagen #-o en nu al aflasten
En het zal warmer worden de volgende dagen!!! sneeuw zal weg zijn tegen donderdag.
Ze geven iets van +4 de dag voordien
Sneeuw zal misschien weg zijn, daarvoor in de plaats dan een ijspiste...
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ik begrijp deze moedige beslissing volkomen en heb er respect voor.

Volgend jaar staat deze zeker terug op onze kalender.

Groeten

geertje :(
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

En zeggen dat alles hier goed tot heel goed berijdbaar is... + tegen donderdag is het al weer +4à5° :roll:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Heb er dus speciaal een dag verlof voor genomen, omdat het op zo een "domme" dag was dit jaar maar ik hem absoluut wou rijden... #-o
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

SD2E wrote:Heb er dus speciaal een dag verlof voor genomen, omdat het op zo een "domme" dag was dit jaar maar ik hem absoluut wou rijden... #-o
hetzelfde resultaat, niets zo aangenaam dan buiten op de rollen te rijden terwijl de kleine sneeuwballen naar je kop keilt en ondertussen wa sneeuw in je derailleur gooit :lol:
panbiker
Mountainbiker

Re: 24/12/2009 De Haan-Klemskerke

Post by panbiker »

[quote="canyonbiker"]:-
jammer wel melden aan info@mountainbike.bedan kunnen ze hem in de kalender melden dat ie afgelast is :cry: :cry:
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Inderdaad misschien wel een beetje te vroeg afgelast want ze voorspellen vanaf morgen dooi aan de kust
Jammer want ik had graag ééns in het bos gereden.
't Zal voor volgend jaar zijn.
Locked