Do 24/12/2009 De Haan-Klemskerke -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Foxy
- Mountainbiker
ridleybiker wrote:Collega MTB'ers
Goed nieuws wat betreft ons parcours!
Voor de eerste keer in vijf jaar hebben wij toelating gekregen van Natuur en Bos om éénmalig en legaal in de duinbossen te rijden tussen De Haan en Wenduine!
Dit betekent dat er dit jaar minder strand in onze tocht zal zitten maar meer bos.We verlaten dit jaar het strand in De Haan ipv in Wenduine.
Strandbanden zou ik niet aanraden,er word immers ook in veldwegen gereden,afhankelijk van het weer de komende dagen kan het daar lastig worden.
Foto's van het parcours volgennog en een link waarop je parcours kan bekijken ook.
Groeten en tot Donderdag bij de gratis gluhwein of in de kantine achteraf!
Ridleybiker[/img]
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Met beter weer of vandaag ( kan al niet slechter) " dus" komen wij ook af met een bende choufkes
groeten www.choufkes.be
groeten www.choufkes.be
Ridleybiker,
Ge moogt mij in de vroegte verwachten. Vorig jaar genoten van een prachtparcours op een hard bevroren ondergrond met als hoogtepunt de lange strandpassage die blijkbaar dit jaar wat ingekort blijkt te zijn ten voordele van wat meer bosdoortochten.
Dit jaar zal het waarschijnlijk niet de langste afstand zijn om tijdig m'n vrouwke van haar werk af te halen.
De Haan tot donderdag (als 'k geen maagproblemen heb
)
Grtn
geertje
Zaterdag 23 januari 2010-----15de Damse Smokkeltocht
St Ritatrappers Moerkerke
Ge moogt mij in de vroegte verwachten. Vorig jaar genoten van een prachtparcours op een hard bevroren ondergrond met als hoogtepunt de lange strandpassage die blijkbaar dit jaar wat ingekort blijkt te zijn ten voordele van wat meer bosdoortochten.
Dit jaar zal het waarschijnlijk niet de langste afstand zijn om tijdig m'n vrouwke van haar werk af te halen.
De Haan tot donderdag (als 'k geen maagproblemen heb
Grtn
geertje
Zaterdag 23 januari 2010-----15de Damse Smokkeltocht
St Ritatrappers Moerkerke
- ridleybiker
- Mountainbiker
Post by ridleybiker »
Collega MTB'ers
Met pijn in het hart moet ik jullie meedelen dat het bestuur van WTC de Zeevogels unaniem beslist heeft onze TT af te lassen.
Vanwege de slechte weersvoorspellingen voor de komende dagen en de gladheid op de secundaire wegen en hellingen wensen wij geen risico's te nemen.
Volgend jaar hopelijk meer geluk met het weer.
Tot later en bedankt voor jullie begrip! .

Met pijn in het hart moet ik jullie meedelen dat het bestuur van WTC de Zeevogels unaniem beslist heeft onze TT af te lassen.
Vanwege de slechte weersvoorspellingen voor de komende dagen en de gladheid op de secundaire wegen en hellingen wensen wij geen risico's te nemen.
Volgend jaar hopelijk meer geluk met het weer.
Tot later en bedankt voor jullie begrip! .