Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Jawadde,ik gezien jongens die terug kwamen gelopen na 2km fietsen, cassete bevroren ;keting over ,kader los over, langs alle kanten stond er wel iemand met een probleem .De hell heeft zijn naam weer niet gestolen ,dit was wel echt extreem.
Erger dan dit kan niet meer.
=D> aan iedereen =D>
P
Mountainbiker

Post by P »

IK heb net de de hel overleefd en overleven was het ... na het fietsen 4de pos na de finish nog maar 18 pos. ... Het was afzien maar dat maakt de finish mooier !!!! Next year revenge !!!!!
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

Enkele sfeer foto's van de :evil: HELL :evil:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Direct nog wat foto's van de echte helden.
De mannen die strijden in de achtergrond om te overleven.
De mannen die zich verontschuldigen omdat ze op dat verdomde bergske moeten afstappen.
De mannen die lachen met hun eigen miserie.
Kortom de mannen die de hel maken tot wat ze geworden is......

RESPECT
Jan.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

P wrote:IK heb net de de hel overleefd en overleven was het ... na het fietsen 4de pos na de finish nog maar 18 pos. ... Het was afzien maar dat maakt de finish mooier !!!! Next year revenge !!!!!
Ge hebt dat toch schitterend gedaan Peter....... echt ........... gewoon uitdoen is al een hele overwinning op zich.

Iedereen heeft dat trouwens schitterend gedaan. Van den eerste tot de laatste. Ieder op zijn manier afgezien.
Zelfs de atleten die de moed hadden om te starten maar die door fiets- of lichamelijke problemen zijn moeten stoppen.

Zo kwam ik Mightymerto al lopend naast zijn fiets tegen op t parcours.
Stukken aan zijn fiets maakte dat hij al 10 km had gelopen. =D>
Vol goeie moed antwoordde hij nog. "of ik nu nog 30 km moet lopen of nog 40 km, dat maakt het verschil niet meer."

Ik denk dat ieder forumlid hier de finish bereikt heeft.

Echt ik denk dat deze de zwaarste editie ooit geweest is.
En deze overtreffen......ik zou het ook nog willen kunnen.

En onze speaker heeft dat ook weer voortreffelijk gedaan. =D>
Zoals hij het zelf heeft gezegd........zijn vrouw zal morgen content zijn als hij morgen gene klank meer kan uitbrengen. :wink:
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

Een aantal helden.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Aan allen een veilige thuiskomst.
Nog prettige feestdagen.
En tot volgend jaar........GEKKEN !!!!

Image

Jan.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

wij zijn ook naar de hel gaan supporteren en naar ginder rijden was wel echt de highway to hell...pffff....daar geraken was al een ramp...ikke maar leuteren over die wedstrijd in de wagen tot men vrouw me de mond snoerde met..."doe gij volgend jaar ook maar mee zenne want amai..." :evil: ma soit..daar aangekomen richting bevoorrading gewandeld en daar een tijdje rondgehangen...manman..die gasten die daardoor kwamen gefietst...ik hoorde enkele forumgebruikers hun naam (webedje..superchoep...) door de luidsprekers.Ik hoorde ook dat er iemand gevallen was met schouderbreuk tot gevolg(maar dit werd niet direkt bevestigd).Weet er iemand hoeveel van de 220 er de finish hebben bereikt?
Ik zag er eentje binnekomen met een afgebroken deraileur en die vroeg aan die mekaniekers om dat te maken want hij moest dringend verder... =D> =D> ...bevrozen body's..haperende versnellingen alles moest gemaakt worden want ze hadden een missie...Ze moesten een rode loper halen. =D> =D> ..moest ik de moed vinden en goede begeleiding om dit tot een goed einde te brengen dan ben ik volgend jaar ook van de partij :oops:

mvg en mss tot volgend jaar...other time..same place
P
Mountainbiker

Post by P »

de vallende mountainbiker wrote:Weet er iemand hoeveel van de 220 er de finish hebben bereikt?
Maar 58 ... dan weet je het wel ..
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

P wrote:
de vallende mountainbiker wrote:Weet er iemand hoeveel van de 220 er de finish hebben bereikt?
Maar 58 ... dan weet je het wel ..
Wel wat meer Peter :wink: .....kijk net ook op de uitslag maar dat is maar ne voorlopige. Webedje zou hierop ook DNF staan maar ik heb die toch zeker zien finishen.

Live verslaggeving geeft het volgende...

17:13:00 Al een kwartier geen sneeuw meer gezien buiten….. (ondertussen 117 atleten binnen van de 175 die nog zijn vertrokken uit de fietsstalling) Het was vandaag een aflevering van 71° Noord in Kasterlee; ‘s morgens -8°C (elders schijnt het naast het bos tot -11°C te zijn gegaan), 7 cm diepvriessneeuw bijgevallen tussen 5 uur ‘s morgens en 17 uur en een wind om U tegen te zeggen. Pas in de namiddag kwam de temperatuur zowaar eventjes boven nul maar eens de zon onder was gign die weer in vrije val naar beneden.
P
Mountainbiker

Post by P »

oef des te beter dan ...
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ik was 154 denk , bij het eerste lopen al direct gewaar geworden da men ontsteking aan men knie ( door nieuw schoenen en verkeerde plaats van de plaatjes vorige week ) nog helemaal ni genezen was . Bij het fietsen maar hopen dat het minder pijn deed ma de laatste drie rondes begon het harder zeer te doen , de wissel in proberen lopen eerste ronde ging mee tussenpauzes wandelen , en toen wou ik alleen maar die finisch , wandelen , slenteren door wat proberen te lopen want knie plooit zo goe als niks meer . Enfin veel zeer gekend door een stomme ontsteking die nu er terug is als nooit te voren maar toch blij omdak de streep gehaald heb :bounce:

men eerste :evil: :drunk:
thnx voor iedereen van de organisatie en Griet merci voor te supportere e ;-)
Post Reply