Ik ben vertrokken voor de 45km maar toch maar afgedraaid naar de 35km . Achteraf wel spijt van want was best te doen. Wel wat last van sneeuw in het gezicht maar verder toch redelijk bereidbaar en niet al te kou. Bangelijke rit, niet gevallen , wel was het 1 maal zeer nabij , AVG van amper 13.7.
Hartelijk dank ook aan de organisatie om de rit toch te laten doorgaan
Waar zat die man nu die da niet tegen die slakken kon ??????
Denk dat die prutser tuisgebleven is
Wij zijn om 08.30 gestart met 6 man, 35 km gedaan, was best leuk, af en toe een valpartijtje zonder veel erg, in het bos viel het allemaal heel goed mee, veel grip in de verse sneeuw, op de baan was het af en toe gladder en gevaarlijker.
Enige minpunt de sneeuw in het gezicht, maakte het wat moeilijker om rond te kijken.
Lekkere tomatensoep met ballekes
Warme douche achteraf.
Meer moet dat niet zijn, wree content dat ik ben gaan fietsen vandaag.
Een rit om nooit te vergeten. schitterend. goed vd organisatie om ze te laten doorgaan. de sneeuw reed zeer goed. nooit koud gehad. warme douches met veel warm water. khoop nog sneeuwritten te kunnen doen.
Vandaag om 7u30 in Kontich vertrokken met den auto richting Antwerpen om daar mijne sparring partner op te pikken en dan koers gezet richting Aarschot, een helse rit rond 9u 15 daar aangekomen en klaar voor te starten. Wilden eerst de 45 km doen maar dan toch wijselijk beslist de 35 te doen moesten ook een beetje op tijd thuis zijn (kwestie van de kerk een beetje int midden te houden) en dan terug naar huis met auto, maat terug gaan afzetten om dan eindelijk om 14u mijn beentjes onder tafel te schuiven.
Ik heb me vandaag bangelijk geammuseerd proficiat aan organisatie om tocht te laten doorgaan, bevoorading toppie, en met al die sneeuw was het meer dan technische genoeg. Aan diegenen die er niet bij waren groot ongelijk, al kan ik het wel begrijpen vanwege het weer. Voor ons was het onvergetelijke dag.
Iemand enig idee of er nog foto's online komen, was namelijk iemand foto's aan het trekken
Heb vandaag met mijne pa de 45km aangevat maar ongeveer na 27km kortere weg moeten nemen naar de start/aankomst omdat het een beetje te veel werd voor de papa (het zal de leeftijd zijn zeker ).
Toch bedankt aan de organisatie om het te laten doorgaan .
ik heb mij toch geamuseerd.
was de 2de tocht na een lange tijd wedstrijden, daar we al laat aangekomen waren aan de inschrijving en ik op tijd thuis moest zijn de 35 maar gepakt. het bos lag er goed berijdbaar bij maar de wegen waren toch glad. nog ene gezien met een korte broek