Zo 20/12/2009 Helchteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dirtyd
- Mountainbiker
Ik heb de 26 km gereden en de tocht was zeer goed uitgepijld
voor de organisatie en bedankt voor die dame die mijn bril heeft gekuisd aan de bevoorrading (helaas toch zonder bril moeten verderrijden) en naarmate de tocht vorderde werd het slechter en slechter. gelukkig nergens gevallen tot 100 m voor de parking maar de sneeuw was lekker mals. Tot volgend jaar en ik hoop dat ge de boterhammen met spek allemaal op krijgt Groeten uit genk
- lol @ a bike
- Mountainbiker
Post by lol @ a bike »
Vandaag ook meegereden, zoals gezegd, om 9uur nog goed te doen qua sneew, wat na een uurke wel veranderde...
Ik heb wel de volledige 54km gereden, met terril, die helemaal nie te doen was ( Bijna volledig naar boven gewandeld, naar beneden geschoven...)
Ik was om 9uur vertrokken, om 12:47 aangekomen, volledig met ijsblokjes int haar en wenkbrauwen wit...
Ma wel plezier gehad!!!
Ik heb wel de volledige 54km gereden, met terril, die helemaal nie te doen was ( Bijna volledig naar boven gewandeld, naar beneden geschoven...)
Ik was om 9uur vertrokken, om 12:47 aangekomen, volledig met ijsblokjes int haar en wenkbrauwen wit...
Ma wel plezier gehad!!!
- SkippyFIETST
- Mountainbiker
Post by SkippyFIETST »
met een tenniscollega die zijn nieuwe bike moest inrijden de 45 km gereden zonder terril (dit is een hobby he) en beiden hebben we eigenlijk lekker genoten van de hele rit. Gestart rond 9.30 ( Opoeteren-Helchteren 50 min) goed afgepijld, lekkere singletracks, goede bevoorrading ( mijne bril werd er zelfs gepoetst door Ruth...bedankt Ruth). Minpuntje was een borduur langs de weg die ik niet gezien had halverwege; broek beschadigd, vel weg op de knie en een beetje gezwollen maar toch kunnen doorrijden
. Nu wel een paar dagen hinken denk ik. Mijn bon voor het spek gebruik ik volgend jaar... 
Vandaag hier de 45km gedaan, wel zonder terril. was door de sneeuw wel heel technisch parcour,toch zo'n 3 redelijke tuimelingen gemaakt en een paar zachte omkantelingen. Maar twas toch de moeite om eens door de sneeuw te rijden. de bevoorading en de organisatie was erg goed, jammer dat er maar een goei 300deelnemers aanwezig waren. Nadat ik terug goed thuisgekomen was met de wagen, was ik blij dat ik deze tocht geaan heb. Trouwens had me gekleed met een fietsbroek van den aldi een fiets jas van den aldi en handschoenen van den aldi en ik heb niets koud gehad. 
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Onze forumtrein heeft zich vandaag goed tot heel goed geamuseerd.
Wel veel last gehad van slecht zicht door aangevroren brilglazen.
Na het omlaag halen van de bandendruk naar 1.5 bar gereden als een vis in ........de sneeuw!
Alleen had er iemand een boom in mijn "weg" gezet in de laatste afdaling van de technische piste die niet uit de weg wou gaan. Gelieve deze tegen volgende keer daar weg te halen aub.!
Samenvatting : Doe geen technische afdaling met bevroren brilglazen.
Puike organisatie met een mooi parcours en een lekkere bevoorrrading,
alleen een tekort aan "meer" deelnemers, die allemaal een mooie kans gemist hebben om eens op een andere manier te kunnen biken.
Na het omlaag halen van de bandendruk naar 1.5 bar gereden als een vis in ........de sneeuw!
Alleen had er iemand een boom in mijn "weg" gezet in de laatste afdaling van de technische piste die niet uit de weg wou gaan. Gelieve deze tegen volgende keer daar weg te halen aub.!
Samenvatting : Doe geen technische afdaling met bevroren brilglazen.
Puike organisatie met een mooi parcours en een lekkere bevoorrrading,
alleen een tekort aan "meer" deelnemers, die allemaal een mooie kans gemist hebben om eens op een andere manier te kunnen biken.
Bedankt aan de iets meer dan 300 deelnemers die onze tocht gesmaakt vonden, en zullen de komplimenten door geven aan Lut.
Wat betreft de weergoden die ons al voor de 2 e keer op rij in de steek laten!! tja hebben we niet in de hand
het spek is verdeeld nu de rest nog
Al bij al hebben de deelnemers zich geamuseerd en wij ook wat eigelijk het belangrijkste is( perfect parcours al het droog is)
En zoals gewoonlijk hadden de afwezigen ongelijk( maar begrijpelijk)
aan allen CU edition 02/01/11 en bedankt
Wat betreft de weergoden die ons al voor de 2 e keer op rij in de steek laten!! tja hebben we niet in de hand
Al bij al hebben de deelnemers zich geamuseerd en wij ook wat eigelijk het belangrijkste is( perfect parcours al het droog is)
En zoals gewoonlijk hadden de afwezigen ongelijk( maar begrijpelijk)
aan allen CU edition 02/01/11 en bedankt
- kabeljauws
- Mountainbiker
Post by kabeljauws »
Het is bijna altijd op aandringen van vriend Hans geweest dat ik bij mindere omstandigheden op de bike kruip. Als het regent blijf ik liever thuis. De laatste maanden echter heb ik de weergesel naast me neergelegd en rijd ik ongeveer alles, dus ook gisteren de -10 graden tocht in Diest en vandaag de -4,5 graden tocht in Helchteren. Wat een fantastische tochten! Was er gisteren nog wat zon, vandaag ontbrak die, maar dat werd goedgemaakt door iets hogere temperaturen en een pak sneeuw van heb ik jou daar. Mijn complimenten aan de mannen die in weer en wind mijn fiets aannamen en bewaakten, mijn dank aan de mannen en vrouwen aan de bevoorradingsposten die mijn inwendige mens versterkten, en mijn dank aan Hans die ervoor gezorgd heeft dat biken voor mij zo'n prettige bezigheid is geworden dat zelfs twee valpartijen op zaterdag niet kunnen voorkomen dat ik komende donderdag in Hechtel rijd. Ik zet mijn kerstmuts op en hoop op sneeuw