Zo 20/12/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Maniac2009
Mountainbiker

Post by Maniac2009 »

Is er iemand gaan rijden in Aarschot?

Wou deze morgen vertrekken, maar ben wijselijk in de buurt van het warme huisje gebleven.

Heb een 15 km gereden, en dat was voor mij zeker al genoeg.

Het was in Kessel-lo eigenlijk overal goed berijdbaar, maar de wind en sneeuw maakte het moeilijk om iets te zien.

Aan alle dapperen die vandaag toch ook nog op hun fiets gezeten hebben, proficiat.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Ik ben rond half tien nog richting Aarschot vertrokken met het fietske. 'k was nog geen 50 meter ver en 'k lag al bijna tegen dek. ](*,)
Efkes zitten twijfelen maar toch maar verder gegleden.
't was al vrij laat toen ik in Aarschot arriveerde, en dan maar gewoon een cola'ke gedronken en terug koers gezet richting hometown.
Er waren ongeveer 180 inschrijvingen blijkbaar, echt wel dikke pech voor de Forest Bikers...
'k was content da 'k na 21 glij-kilometers terug veilig binnen was. Totaal gene kou gehad maar op de baan was het toch net iets te gevaarlijk eigenlijk.
Waarschijnlijk ging het off-road wel iets beter om te rijden, dat was gisteren in Rotselaar toch in elk geval zo.
Last edited by Tompie08 on Sun 20 Dec 2009 14:40, edited 1 time in total.
Dieter S
Mountainbiker

Post by Dieter S »

Vertrokken voor de 45km, het eerste gedeelte was nog goed te doen. De sneeuw werd echter feller en feller en op het stuk dat enkel de 45km aandeed werd het moeilijker fietsen door de dikke sneeuwlaag en de weinige fietssporen. Eenmaal de afstanden terug bij elkaar kwamen, reed het opnieuw beter op het aangereden spoor. Voor zover je in al dat wit nog een onderscheid kon maken tussen spoor en losse sneeuw. Uiteindelijk iets na de bevoorrading afgedraaid met een avg van 13km/u!
Jammer voor alle organisaties van vandaag, toch bedankt om de tocht door te laten gaan.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

ik heb me alvast fantastisch geamuseerd!
Thnx aan de organisatie om de tocht toch te laten doorgaan!
(En voor de warme soep aan de bevoorrading :D)
.joeri.
Mountainbiker
Location: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox

Post by .joeri. »

Ik vond het ook zeer plezant!
Ik had maar een gemiddelde van 14,7 dus een echte training was het niet. Het was gewoon pure ontspanning :-)
Spelen in de sneeuw.

Ik had een paar foto's genomen onderweg, maar er is precies iet s foutgelopen... ik kan ze niet meer openen...

Dank aan de organisatie!
fut the shuck up
Mountainbiker

Post by fut the shuck up »

Heb mij temijnes geamuseerd daar! Prachtig voor het weinig dat we zagen door de stevige sneeuw!
merida alf 1
Mountainbiker

Post by merida alf 1 »

het was top eerste x in sneeuw het was goet dat wil ik nog doen
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Aan alle moedige bikers die er zijn geweest CHAPEAU. Voor mij zelf was het te ver rijden in deze ellende.
SPIJTIG :-?
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Vandaag ook voor de 45 km geweest super mooi parcours en landschap.

We hadden toch nog 15 gem niet slecht op deze ijspiste. Enkel de afdaling op het laatste in Langdorp was echt gevaarlijk.

De soep was heerlijk 3 kommetje gegeten want er was er nog genoeg over.
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

Om 7u20 met de medebikers ook beslist om de trip van Antwerpen naar Aarschot niet te wagen. Jammer zal voor volgend jaar zijn.
Post Reply