Is er iemand gaan rijden in Aarschot?
Wou deze morgen vertrekken, maar ben wijselijk in de buurt van het warme huisje gebleven.
Heb een 15 km gereden, en dat was voor mij zeker al genoeg.
Het was in Kessel-lo eigenlijk overal goed berijdbaar, maar de wind en sneeuw maakte het moeilijk om iets te zien.
Aan alle dapperen die vandaag toch ook nog op hun fiets gezeten hebben, proficiat.
Zo 20/12/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Maniac2009
- Mountainbiker
Ik ben rond half tien nog richting Aarschot vertrokken met het fietske. 'k was nog geen 50 meter ver en 'k lag al bijna tegen dek.
Efkes zitten twijfelen maar toch maar verder gegleden.
't was al vrij laat toen ik in Aarschot arriveerde, en dan maar gewoon een cola'ke gedronken en terug koers gezet richting hometown.
Er waren ongeveer 180 inschrijvingen blijkbaar, echt wel dikke pech voor de Forest Bikers...
'k was content da 'k na 21 glij-kilometers terug veilig binnen was. Totaal gene kou gehad maar op de baan was het toch net iets te gevaarlijk eigenlijk.
Waarschijnlijk ging het off-road wel iets beter om te rijden, dat was gisteren in Rotselaar toch in elk geval zo.
Efkes zitten twijfelen maar toch maar verder gegleden.
't was al vrij laat toen ik in Aarschot arriveerde, en dan maar gewoon een cola'ke gedronken en terug koers gezet richting hometown.
Er waren ongeveer 180 inschrijvingen blijkbaar, echt wel dikke pech voor de Forest Bikers...
'k was content da 'k na 21 glij-kilometers terug veilig binnen was. Totaal gene kou gehad maar op de baan was het toch net iets te gevaarlijk eigenlijk.
Waarschijnlijk ging het off-road wel iets beter om te rijden, dat was gisteren in Rotselaar toch in elk geval zo.
Last edited by Tompie08 on Sun 20 Dec 2009 14:40, edited 1 time in total.
Vertrokken voor de 45km, het eerste gedeelte was nog goed te doen. De sneeuw werd echter feller en feller en op het stuk dat enkel de 45km aandeed werd het moeilijker fietsen door de dikke sneeuwlaag en de weinige fietssporen. Eenmaal de afstanden terug bij elkaar kwamen, reed het opnieuw beter op het aangereden spoor. Voor zover je in al dat wit nog een onderscheid kon maken tussen spoor en losse sneeuw. Uiteindelijk iets na de bevoorrading afgedraaid met een avg van 13km/u!
Jammer voor alle organisaties van vandaag, toch bedankt om de tocht door te laten gaan.
Jammer voor alle organisaties van vandaag, toch bedankt om de tocht door te laten gaan.
- fut the shuck up
- Mountainbiker
Post by fut the shuck up »
Heb mij temijnes geamuseerd daar! Prachtig voor het weinig dat we zagen door de stevige sneeuw!
- merida alf 1
- Mountainbiker
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Aan alle moedige bikers die er zijn geweest CHAPEAU. Voor mij zelf was het te ver rijden in deze ellende.
SPIJTIG
SPIJTIG
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
Om 7u20 met de medebikers ook beslist om de trip van Antwerpen naar Aarschot niet te wagen. Jammer zal voor volgend jaar zijn.