Zo 20/12/2009 Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Wij dus met 6 van Oostnieuwkerke gestart en samen de rit van 30 uitgereden, mits de nodige glijpartijen.
Nog geen seconde spijt gehad, ongeloofelijke sfeer onderweg, een rit om nooit meer te vergeten.
Aan de 130 moedige starters proficiat, aan de niet starters ook proficiat, maar ge weet niet wat ge gemist hebt.

4de Brigidatocht te Oostnieuwkerke
Tussen de 25 en 60 km met lussensysteem
Voor iedereen 2 verzorgde stops
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Als Peter Pingelb. dit leest gelieve mij eens te bellen, ben verdorie uwe nummer kwijt
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Bedankt Velodroomvrienden en tot volgende editie!!!!

'k Ben benieuwd naar de foto's :lol:
plakker
Mountainbiker

Post by plakker »

Kheb die diepestraat niet gezien van de sneeuw...
Twas de max! Heb wel voor de eerste keer de kortste toer gedaan. Slechts 1 keer tegen dek gegaan.
Was het gevaarlijk ? Euh, eigenlijk wel. Maar aangezien er nog zotten waren...
lanza
Mountainbiker

Post by lanza »

'k heb net de 45 gereden inKoekelare. behalve mij was er nog 1 zot die het ook gedaan heeft. Ik moet zeggen het was zwaar, mede omdat het zo technisch was om recht te blijven. Maar het was de max. Als je een uitdaging zoekt, ewel dat was er 1. Misschien is het in zo'n omstandigheden wel beter om met dunne cross bandekes te rijden. Jammer voor de organisatie voor zo'n magere opkomst, maar je moest echt moedig zijn om te volharden in het begin. Ik had nochtans ook al mijn kar gekeerd en 1km terug naar huis gereden, maar toen dacht ik: "ik toch niet", en ik heb opnieuw 180° gedraaid. En het was de moeite, ik heb gezweet als een marmot. Het was een mooi parkoers dat via wegeltjes de bosjes aan elkaar reeg. En vandaag was het 95% onverhard, wat wil je eigenlijk nog meer??
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

Ik heb enkele foto's genomen bij een dubbele passage niet ver van ons huis :oops: ,maar ik weet niet hoe ik ze op het net kan plaatsen zodat ze voor iedereen zichtbaar zijn !Iemand tips ?
gerritcallewaert
Mountainbiker

foto's plaatsen

Post by gerritcallewaert »

stond je toevallig op de kruising van molenstraat en zuidstraat in Passendale? Dan ben ik 9/10 ook in beeld geweest.

fotos plaatsen:

Met een google account krijg je 1GB webruimte om foto's op te slaan en te delen.
http://picasa.google.com/intl/nl/web...re_picasa.html

Eerst log je in op je picasaweb-account en selecteer je de gewenste foto.
Daarna klik je op link naar de foto in het menu rechts

succes
1 van de 130 sneeuwmannen deze morgen
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

Deze morgen met drie deze tocht gereden. Voor ons was het een thuisronde, maar toch driedubbel genoten van de sneeuw. Ik vond alles ondanks de sneeuw toch goed te rijden (gemiddelde van iets meer dan 15km/u, ik heb al erger meegemaakt eind december...) Het sneeuwtapijt maakte van deze versie een topper! Jammer van de lage opkomst, maar begrijpbaar gezien de omstandigheden.
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Ook de 45 geredenen en gegleden deze morgen.Het was SUPERDOLLE sneeuwpret :bounce: :bounce:
Wel enkele ijsjes geproefd,ook nog een paar gele :roll: gezien maar laten liggen
champ 08 09
Mountainbiker

Post by champ 08 09 »

Zijn deze morgen met 3 Mc Bride bikers vertrokken voor de kleine tocht. Was<meer dan genoeg geweest. Wat wil een biker nog meer, 24km onverhard. Die sneeuw was nie te doen. Na gisteren veldegem was mijn weekend geslaagd. En ik reed terug met 3.5kg in banden en ging super. Proficiat aan organisatie voor al het werk die die mensen voor ons hebben gedaan. =D> =D> =D> Mc Bride MTB Team
Post Reply