een wandelingske met knurrebikerslady zekers, gij snoeperzefii wrote:kzie dat ge graag naar oudenaarde gaat biken das nie ver van mijn deur moog mij altijd ne keer oppikken voor een wandeling met de hondenzefii wrote:stuur me eens wat foto's naar mijn emailadresKnurrebikers lady wrote:2 berner sennen honden + 2 pups geboren vanmorgen van ons teefje Chinouk
wie van jullie heeft een hond?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
ben 13 weet wel die honden intereseren mij meer ...... denk ikgeitenboer wrote:een wandelingske met knurrebikerslady zekers, gij snoeperzefii wrote:kzie dat ge graag naar oudenaarde gaat biken das nie ver van mijn deur moog mij altijd ne keer oppikken voor een wandeling met de hondenzefii wrote: stuur me eens wat foto's naar mijn emailadres
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
ja idd hou u dan nog maar met de hondjes bezig de rest komt welzefii wrote:ben 13 weet wel die honden intereseren mij meer ...... denk ikgeitenboer wrote:een wandelingske met knurrebikerslady zekers, gij snoeperzefii wrote: kzie dat ge graag naar oudenaarde gaat biken das nie ver van mijn deur moog mij altijd ne keer oppikken voor een wandeling met de honden