Inderdaad, wandelen lijkt me interessanter dan fietsen voor dit weekend. Misschien de langlauflatten eens van onder het stof halen. Jammer, maar volgend jaar zullen we er in Knokke proberen bij te zijn.herder pollie wrote:ik stond ook klaar om te vertrekken maar toen ik om 7u een dik pak sneeuw zag liggen over de vlaamse ardennen wijselijk besloten om een toerke te ....gaan wandelen....met vrouw en kids
tot volgend jaar
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Groot gelijk, veiligheid voor alles.Wacky Racer Bontempi wrote:Opgelet!!!!!!!!
Tot onze grote spijt wordt de Wacky TT afgelast. Het ganse parcour ligt onder een dikke pak sneeuw, het is te gevaarlijk!!
Het is te risicovol, op sommige plaatsen ligt er een halve meter sneeuw.
Noteer alvast 19 december 2010 op jullie agenda want dan organiseren wij de allereerste Wacky TT.
Namens het Wacky Bestuur
Baeckelandt Kevin
Hopelijk tot volgend jaar
P
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Had gisteren al beslist om de 90 km verplaatsing niet te maken, jammer, want in andere omstandigheden zeker aanwezig.
Tot volgend jaar !!!
Tot volgend jaar !!!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Heel verstandig en moedige beslissing.
AAn de kust is de sneeuw opgewaaid tot soms een halve meter en weet ge echt niet waar rijden.
Ik ga voor de fun een strandrit maken gezien de "zee" zijn "opruimingswerk" heeft gedaan.
Reeds een training vr de strandraces die komen.
Hopelijk kunnen de Hokke-Kneist- wacky's een datum prikken in het voorjaar.
AAn de kust is de sneeuw opgewaaid tot soms een halve meter en weet ge echt niet waar rijden.
Ik ga voor de fun een strandrit maken gezien de "zee" zijn "opruimingswerk" heeft gedaan.
Reeds een training vr de strandraces die komen.
Hopelijk kunnen de Hokke-Kneist- wacky's een datum prikken in het voorjaar.
- luckyluc
- Mountainbiker
Jammer maar zeker een goede beslissing, we hadden gisteren avond ook al beslist om toch maar niet te gaan biken, maar in plaats daarvan wat te klimmen voor music for live in de klimzaal Blueberry hill te kortrijk.
http://www.climberforlife.be/
tot volgend jaar dan maar.
grtz
http://www.climberforlife.be/
tot volgend jaar dan maar.
grtz