Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Een juiste beslissing.
Het plan was deze morgen omstreeks 8h met de mountainbike vanuit Moerkerke naar Westkapelle af te komen. Dit werd al snel afgeblazen wanneer ik buiten keek. Volgende plan was even met de auto tot bij jullie te komen en onze steun te geven.
Jammer voor al het werk die jullie er moeten instoppen en nu door dit weer allemaal teniet gedaan worden
19 december 2010 wordt zeker op onze kalender genoteerd.
Groeten
geertje
Het plan was deze morgen omstreeks 8h met de mountainbike vanuit Moerkerke naar Westkapelle af te komen. Dit werd al snel afgeblazen wanneer ik buiten keek. Volgende plan was even met de auto tot bij jullie te komen en onze steun te geven.
Jammer voor al het werk die jullie er moeten instoppen en nu door dit weer allemaal teniet gedaan worden
19 december 2010 wordt zeker op onze kalender genoteerd.
Groeten
geertje
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
een spijtige maar terechte beslissing!een beetje sneeuw ok maar voor een veilige rit is het wel een beetje teveel van het goede!
gisteren bij ons in het drongengoed gereden en het was nog juist te doen,maar met wat er bijgevallen is zal de fiets een paar dagen aan de kant blijven staan!!!!
gisteren bij ons in het drongengoed gereden en het was nog juist te doen,maar met wat er bijgevallen is zal de fiets een paar dagen aan de kant blijven staan!!!!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
ik stond ook klaar om te vertrekken maar toen ik om 7u een dik pak sneeuw zag liggen over de vlaamse ardennen wijselijk besloten om een toerke te ....gaan wandelen....met vrouw en kids
tot volgend jaar
tot volgend jaar
- BULL150
- Mountainbiker
Inderdaad,,,, goeie beslissingWacky Racer Bontempi wrote:Opgelet!!!!!!!!
Tot onze grote spijt wordt de Wacky TT afgelast. Het ganse parcour ligt onder een dikke pak sneeuw, het is te gevaarlijk!!
Het is te risicovol, op sommige plaatsen ligt er een halve meter sneeuw.
Noteer alvast 19 december 2010 op jullie agenda want dan organiseren wij de allereerste Wacky TT.
Namens het Wacky Bestuur
Baeckelandt Kevin
In Geraardsbergen valt momenteel de sneeuw met pakken uit de lucht
Ook de mensen van tt Wachtebeke gisteren
Hier zijn de meeste wel begripvol, en volkomen terecht
Laten we ook eens denken aan de mensen die om 8u deze morgen gestart zijn in de hel van Kasterlee,,, 15km lopen, 105 mtb,30km lopen,,,
aan allen