Zo 20/12/2009 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stevy
Mountainbiker
Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"

Post by stevy »

ik weet niet goed wa ge bedoeld ma ik was het niet met ne scott.
ik heb nen cannondale Flash 3 gekocht
witte
Mountainbiker

Re: TT

Post by witte »

koga62 wrote:Deze namiddag Witte effe gaan depaneren met geografisch probleem #-o en verder helpen peilen, ik was eigelijk verwonderd van de toestand van het traject!! :bounce: :bounce: het lag er "snel" bij en niet glad maar dit wil niet zeggen dat het er na 1000 wielen nog zo bij ligt :oops: de "vettige stukken liggen er ondanks de sporen bij zoals nog NOOIT voorheen( ik kan mij deze toestand toch niet meer voor de geest halen op al die jaren)ondanks de -10 zolang we reden geen probleem met de koude , waarsch wegens de bossen maar wel veel laagjes kleding aan!!!
Nu wat betreft terril zullen we zien morgen vroeg (ff vragen bij inschrijving)maar het alternatief (persoonlijk!!) 2x korte afstand want bijna al het bike plezier zit hierin( tech+single tr)hernomen, en zelfs onze "gevaarlijke afdaling" was fun vandaag ondanks de temp!
Nog even meegeven, bij - temperaturen (zeeeer waarschijnlijk) morgen GEEN dus [-X GEEN afspuitstand ( de instalatie is bevrioren voor ze aankomt bij ons :oops: )
@stevie da waart da nam met scott bij lbs in 3530?
Ja, da was me wat vandaag met mijne hoofd-gps. Eerst ene boel pijlen ophangen om ze dan weer terug af te halen :oops: en zo verder dan maar mijne goeie assistent inschakelen en hup het was zo in de sjakos. :lol: Merci hiervoor. En het parcour ligt er ech maar ook ech snel en goed bij. :P :P
koga62
Mountainbiker

TT

Post by koga62 »

stevy wrote:ik weet niet goed wa ge bedoeld ma ik was het niet met ne scott.
=D> =D> proficiat andere persoon bij andere LBS :oops:
veel plezier morgen en als het niet meer gaat of panne :-? !! noodnummer en ik kom er aan :-D :-D
Toch tijd da we binne waren hé witte want het begon siberisch te worden :drunk:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

koga62 wrote: veel plezier morgen en als het niet meer gaat of panne :-? !! noodnummer en ik kom er aan :-D :-D
hehe dat belooft voor morgen !
Ik heb nog een beginner mee en hij wil absoluut de terril doen..houd u maar klaar ! :lol:
witte
Mountainbiker

Post by witte »

koga62 wrote:
veel plezier morgen en als het niet meer gaat of panne :-? !! noodnummer en ik kom er aan :-D :-D
Ja zeg dat wel. Heb vanmorgen bij -12° uitgepijld tot de middag en moest toen effe op temperatuur komen om daarna terug de koude te trotseren. In de namiddag was het zonnetje echt wel mijne dikke vriend maar toen die terug begon te doven was het weer een beetje bibberen.
De vingertjes zijn op dit moment nog aan de gevoelige kant maar ja da hebben we er voor over :wink:
Oh ja en volgens de meteowing van Kleine Brogel wordt de sneeuw in Limburg verwacht rond 11.30 uur. Hopelijk klopt dit en wordt het niet te erg want de pijlen moeten ook nog terug opgehaald worden [-o<
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

witte wrote:
koga62 wrote:
Ja zeg dat wel. Heb vanmorgen bij -12° uitgepijld tot de middag en moest toen effe op temperatuur komen om daarna terug de koude te trotseren. In de namiddag was het zonnetje echt wel mijne dikke vriend maar toen die terug begon te doven was het weer een beetje bibberen.
De vingertjes zijn op dit moment nog aan de gevoelige kant maar ja da hebben we er voor over :wink:
Oh ja en volgens de meteowing van Kleine Brogel wordt de sneeuw in Limburg verwacht rond 11.30 uur. Hopelijk klopt dit en wordt het niet te erg want de pijlen moeten ook nog terug opgehaald worden [-o<
de sneeuw is hier al (kaulille) succes aan de rijders vandaag, ik ga passen :wink:
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

de sneeuw is hier al (kaulille) succes aan de rijders vandaag, ik ga passen :wink:
Hier in Overpelt ook, ik ga ook passen.
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

hier in het West Vlaamse Knokke is de toertocht afgelast door het te vele sneeuw 20-25cm,in Limburg nog droog?
loudy condor
Mountainbiker

Post by loudy condor »

sliekfretter wrote:hier in het West Vlaamse Knokke is de toertocht afgelast door het te vele sneeuw 20-25cm,in Limburg nog droog?
Hier ligt bijna geen sneeuw
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

woohoo!! SNEEUW! volle bak zelfs , hier in hasselt toch ...kga nu vertrekken, dit word mega-fun ! :-D
Post Reply