Zo 20/12/2009 Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

zegel wrote:Net terug thuisgekomen van de tocht en ik kan je garanderen dat er sommige asfaltwegen verraderlijk bij liggen ,MAAR het veldwerk is formidabel, en iets anders dan modder. Moeilijkheidsgraad -behendigheid ligt wel iets hoger,maar jullie zijn af getrainde sporters.
De tocht gaat ZEKER door, en mogen wij de rijders de raad geven om deze eens rustig te fietsen ,om de rest van het seizoen niet met slepende kwetsuur opgezadeld te zitten.
Rustpost kan warme sportdrank bekomen worden,naast Cola, fruitsap,peperkoek, fruit, wafels.
Ijscreme zelf scheppen onderweg, 1 soort gratis te krijgen ;Wit
'k Peis da'k vanavond mijn pulle zal vullen met Glühwein op de kerstmarkt :-)

Tot morgen
QM
Mountainbiker

Post by QM »

zegel wrote:Net terug thuisgekomen van de tocht en ik kan je garanderen dat er sommige asfaltwegen verraderlijk bij liggen ,MAAR het veldwerk is formidabel, en iets anders dan modder. Moeilijkheidsgraad -behendigheid ligt wel iets hoger,maar jullie zijn af getrainde sporters.

Hebben weinig de kans om in deze omstandigheden een tocht te rijden 8) Tot morgen! :wink:
Valti
Mountainbiker

Post by Valti »

Hoi bikers,ik lees hier dat we zouden banden met tappen moeten opleggen voor de TT van morgen maar ik heb dat niet.Vooraan een Noby Nick en achteraan een Racing Ralph,is dat niet voldoende of moet ik druk uit de banden aflaten?
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

QM wrote:

Hebben weinig de kans om in deze omstandigheden een tocht te rijden 8) Tot morgen! :wink:

de sneeuwbandjes liggen erop en mijn hoorntje voor mijn gratis bolleke ijs ligt ook al klaar,tot morgen
thomson biker
Mountainbiker

Post by thomson biker »

yep

de spetters zullen er zijn met een groepje van 10
de watjes blijven wel thuis

toe toene
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

thomson biker wrote:yep

de spetters zullen er zijn met een groepje van 10
de watjes blijven wel thuis

toe toene
Dat is gesproken zé

tot morgen

de zaote
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

Valti wrote:Hoi bikers,ik lees hier dat we zouden banden met tappen moeten opleggen voor de TT van morgen maar ik heb dat niet.Vooraan een Noby Nick en achteraan een Racing Ralph,is dat niet voldoende of moet ik druk uit de banden aflaten?
valti,

ik zou voor alle veiligheid toch een beetje druk aflaten
deze middag eens het parcours verkend : 't lag er relatief goed uit, enkel de eerste 2 à 3 km was het een beetje uitkijken, de rest was relatief vlot berijdbaar, en het landschap was prachtig

tot morgen

de zoate

ps zorg wel dat de fiets ok is, zeker wat veiligheid betreft (remmen enz...)
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

Het is hier terug aan het sneeuwen in moorslede !!!
simple plan freak
Mountainbiker

Post by simple plan freak »

ge moet echt zot zijn om hier an mee te doen. tligt in komen al 7 cm sneeuw.

tot sebiet e gastn :wink:
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Juist nie zot genoeg, I'm afraid... Dat in de sneeuw rijden met de fiets is plezant, en zelfs heel goed te doen... Maar tis al dat in auto ter plekke geraken, dat de miserie is... Jammer, want de vWo-trein kreeg Thalys-achtige proporties....

Succes aan al wie zich waagt aan deze extreme omstandigheden =D> !
Post Reply