is da van met uwen body naast 't stoofke te liggenTraxer wrote:
In aartrijke ook al een 2-tal nieuwe centimeters.....
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
Of den truuk van SuPaH Fly toepassen... Eerst wat drinken, klein beetje wachten tot je genoeg druk hebt en er dan je warme straal over laten lopen. (na de rit wel grondig spoelen met lauw water...)uncle sam wrote:Ne keer investeren in een paar deftige wielenTraxer wrote:Vandaag moeten afhaken met een bevroren body (die van mijne fiets, hé) en die ligt nu voor de kachel (de mijne en deze van mijne fiets)
![]()
, tis ni de eerste keer daje da voorhebt é...
- Traxer
- Kerstman
Niet veel gedronken, warme straal toch gebrobeerd, body ok voor 1 km.Moustache wrote:Of den truuk van SuPaH Fly toepassen... Eerst wat drinken, klein beetje wachten tot je genoeg druk hebt en er dan je warme straal over laten lopen. (na de rit wel grondig spoelen met lauw water...)uncle sam wrote:Ne keer investeren in een paar deftige wielenTraxer wrote:Vandaag moeten afhaken met een bevroren body (die van mijne fiets, hé) en die ligt nu voor de kachel (de mijne en deze van mijne fiets)
![]()
, tis ni de eerste keer daje da voorhebt é...
Mhhhmmm, misschien moet ik eens investeren in een speelfietske van 9 kg.
Maar dan kan ik meedoen aan de hagelandse, zeker?
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
+1freezy wrote:Ik pas voor morgen, de verplaatsing van meer dan 80km enkel is mij teveel met de sneeuw die ze geven.
Sorry, maar kan goe zijn dat ik er voor de middag zelfs niet geraak met het aangekondigde weer.
't Zal voor volgend jaar zijn
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Die kans zit er inderdaad in, maar ik weiger de handdoek in de ring te gooien voor ik zie hoe de toestand eruit ziet morgenvroeg, desnoods vertrek ik en keer ik achter 20km terug...s-biker gert wrote:+1freezy wrote:Ik pas voor morgen, de verplaatsing van meer dan 80km enkel is mij teveel met de sneeuw die ze geven.
Sorry, maar kan goe zijn dat ik er voor de middag zelfs niet geraak met het aangekondigde weer.
't Zal voor volgend jaar zijn
Vorig jaar zo de TT in Kemmel gemist, en heb daar nog een beetje spijt van ...
Maar we respecteren uiteraard ieders beslissing, tenzij die van de strooidiensten die te laat vertrekken...
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Morgen dus delegatie Knurrebikers aanwezig ... zonder deze lady
@Bontempi:
Ons Berner Sennen teefje vanmorgen via keizersnede bevallen van 2 gezonde pups reutjes. Gezien operatie toch weekendje alles int oog houden.
Met spijt in het hart ... tot volgend jaar !!!
Wacky's alvast veel 6ces met jullie 1e tocht
----------------------------------
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com
@Bontempi:
Met spijt in het hart ... tot volgend jaar !!!
Wacky's alvast veel 6ces met jullie 1e tocht
----------------------------------
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com