Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Rookieduivel
Mountainbiker

Parcours

Post by Rookieduivel »

Ik ben juist nog één toerke gaan doen.

T is best te doen op RR'kes. Ik had ze mss iets te plat staan (minder dan 2kg) maar k was op men 1000ste gemak toch rond op 1h21. Hier en daar lagen de moddersporen verraderlijk, dat wel.

Koude voeten & bevroren drinken ... miljaardedju!!! :evil:
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

zou het verstandig zijn om de drinkbussen in de sporthal te zetten en na het lopen mee te nemen naar de fiets? anders staan die daar wel van rond 7u tot na 9 u buiten zonder te bewegen...
m'n begleiders hebben de rest van mijn drinken klaargemaakt bij in 2 liter flessen om tijdens de rit de andere bussen te vullen.
onderschat het weer niet en blijf drinken! ik heb de countdown in m'n polar op 15 min gezet om er zeker aan te denken...
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

toeternietoe wrote: Nog ergens vraagt iemand of ze zouden aflassen.
Duidelijk gene helldriver. #-o
Toch wel hoor (enkele jaren gelden 4e) :wink:

Maar ik vroeg het mij af omdat ik geen idee heb van de staat van 't parcours, blijkbaar is het goed te doen =D>
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

tja, voor sommigen zal het goed te doen zijn, voor anderen dan weer minder ( inclusief mezelf). Het zal vooral een voordeel zijn voor de technisch betere mountainbikers, zoveel is duidelijk. Als ik allemaal die strategieen en middeltjes hier lees hang ik maar beter een grote valies aan mijne fiets :lol: vanavond kruip ik om 8 uur in mijnen nest sie, ben benieuwd of ik dit jaar in slaap ga geraken...
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

superschoep wrote:tja, voor sommigen zal het goed te doen zijn, voor anderen dan weer minder ( inclusief mezelf). Het zal vooral een voordeel zijn voor de technisch betere mountainbikers, zoveel is duidelijk. Als ik allemaal die strategieen en middeltjes hier lees hang ik maar beter een grote valies aan mijne fiets :lol: vanavond kruip ik om 8 uur in mijnen nest sie, ben benieuwd of ik dit jaar in slaap ga geraken...
slaappilleke. anders lig ik ook tot 23uur te piekeren, opstaan voor kleine boodschap, enz... of een halfje, he.. gewoon om in slaap te geraken. niet dat je zondag om 10.00 uur rustig wakker wordt.. #-o
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Prutpot wrote:Respect voor alle gekken die morgen starten.
Inderdaad. =D> Ze mogen het hebben.
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Balance wrote:Remenber. FREE JENEVER aan de watertoren in lichtaart (2x passage fietsproef) --> standje staat wel 50m in het bos (daar waar de politie de overgang zal regelen)

@Griet 141 = Tim Veremans

By the way: lees eens de blog van Nick Baelus (fit for life)
Hij haalt er wel een punt aan.
Respect dat je daaraan nu denkt.
idd "RESPECT" voor wat Nick zegt op zijn BLOG! Toont dat het ne groten is! =D> =D> =D>
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

21 Hellegangers hier op 't forum die er na maandenlange (dikwijls eenzame) volhardende trainingen er zullen staan om het hels parcours te trotseren !!! =D> =D>

Fit = 3
P = 6
Wald Herr = 11
Mad Max = 12
Web Edje = 23
Ambioris = 25
Gube = 38
XLS = 57
Polleke = 92
Cristophem = 100
Run 'n biker = 114
Rookieduivel = 132
Wagemans Kevin =138
Mightymerto = 139
Veremans Tim (alias Balance) = 141
Scott USA = 146
Masschelin Tom =176
Susuki = 186
Superschoep = 188
Putter = 192
Nikd = 207

Superveel succes morgen en bij moeilijke momenten denken aan die onvergetelijke finish en de voldoening achteraf.
De wedstrijd gewoon al uitdoen is en blijft een topprestatie!!!
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Griet wrote:21 Hellegangers hier op 't forum die er na maandenlange (dikwijls eenzame) volhardende trainingen er zullen staan om het hels parcours te trotseren !!!
Succes allemaal.
gube
Mountainbiker

Post by gube »

@ Griet : thanks
Post Reply