Zo 20/12/2009 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
lol @ a bike
Mountainbiker

Post by lol @ a bike »

der is voor morgen wel sneeuw voorspelt, maar ja, tis toch nooit of maar zelden juist voor wt ze voorspellen....
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

lol @ a bike wrote:der is voor morgen wel sneeuw voorspelt, maar ja, tis toch nooit of maar zelden juist voor wt ze voorspellen....
whahah das waar ja :-D
witte
Mountainbiker

Post by witte »

G_Heylen wrote:
miebe wrote:Als het morgenvroeg sneeuwt, kunnen we in verse sneeuw rijden =P~
hoop maar niet dat het sneeuwt,
is serieuz gevaarlijk op de terril
met al die stenen die bloot ligge,
sommige kunnen eral niet fietse zonder sneeuw [-X
Zoals Dries eerder aanhaalde zou het kunnen zijn dat er bij sneeuwval we 's morgensvroeg beslissen of de terril wordt bereden of niet.
Vandaag is alles heel goed bereidbaar en zal de volledige toer gereden worden, inclusief de terril maar ja, don't shoot at us indien de terril morgenvroeg ondergesneeuwd is en toch afgesloten wordt. Hier verkiezen we veiligheid boven al de rest.
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

witte wrote:
G_Heylen wrote:
miebe wrote:Als het morgenvroeg sneeuwt, kunnen we in verse sneeuw rijden =P~
hoop maar niet dat het sneeuwt,
is serieuz gevaarlijk op de terril
met al die stenen die bloot ligge,
sommige kunnen eral niet fietse zonder sneeuw [-X
Zoals Dries eerder aanhaalde zou het kunnen zijn dat er bij sneeuwval we 's morgensvroeg beslissen of de terril wordt bereden of niet.
Vandaag is alles heel goed bereidbaar en zal de volledige toer gereden worden, inclusief de terril maar ja, don't shoot at us indien de terril morgenvroeg ondergesneeuwd is en toch afgesloten wordt. Hier verkiezen we veiligheid boven al de rest.
en gelijk hebje,das gewoon kei gevaarlijk
de tris opgaan met die sneeuw [-X
tot morgee!!
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

was van plan te komen morgen maar na een check van mn bike zal dit nogal moeilijk worden de derrie is bevroren en de remmen werken ook niet hoe het zich hoort volgens mij ergens water achtergebleven na de poetsbuurt van vorige week toch een warmer plaatsje zoeken voor mn bike dan een garagebox
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

De mijne mag binnen slapen als het zo koud is!!! :-D
stevy
Mountainbiker
Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"

Post by stevy »

ik mocht vandaag zelfs met mijne bike in de living.
Morgen zal het helchteren worden met ne man of 5
Ik ga er met veel plezier aanwezig zijn. Vandaag nieuw fietske gekocht en wil hem oh zo graag uittesten.
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

stevy wrote:ik mocht vandaag zelfs met mijne bike in de living.
Morgen zal het helchteren worden met ne man of 5
Ik ga er met veel plezier aanwezig zijn. Vandaag nieuw fietske gekocht en wil hem oh zo graag uittesten.
dat nieuwe fietske al direct late afzien indat weer...
:roll:
koga62
Mountainbiker

TT

Post by koga62 »

Deze namiddag Witte effe gaan depaneren met geografisch probleem #-o en verder helpen peilen, ik was eigelijk verwonderd van de toestand van het traject!! :bounce: :bounce: het lag er "snel" bij en niet glad maar dit wil niet zeggen dat het er na 1000 wielen nog zo bij ligt :oops: de "vettige stukken liggen er ondanks de sporen bij zoals nog NOOIT voorheen( ik kan mij deze toestand toch niet meer voor de geest halen op al die jaren)ondanks de -10 zolang we reden geen probleem met de koude , waarsch wegens de bossen maar wel veel laagjes kleding aan!!!
Nu wat betreft terril zullen we zien morgen vroeg (ff vragen bij inschrijving)maar het alternatief (persoonlijk!!) 2x korte afstand want bijna al het bike plezier zit hierin( tech+single tr)hernomen, en zelfs onze "gevaarlijke afdaling" was fun vandaag ondanks de temp!
Nog even meegeven, bij - temperaturen (zeeeer waarschijnlijk) morgen GEEN dus [-X GEEN afspuitstand ( de instalatie is bevrioren voor ze aankomt bij ons :oops: )
@stevie da waart da nam met scott bij lbs in 3530?
koga62
Mountainbiker

TT

Post by koga62 »

zal wel niet na profiel bekeken!! maar altijd welkom in de ..... van Limburg :-D
Post Reply