T is best te doen op RR'kes. Ik had ze mss iets te plat staan (minder dan 2kg) maar k was op men 1000ste gemak toch rond op 1h21. Hier en daar lagen de moddersporen verraderlijk, dat wel.
Koude voeten & bevroren drinken ... miljaardedju!!!
Post by Rookieduivel »
Post by mightymerto »
Post by Cannonneke »
Toch wel hoor (enkele jaren gelden 4e)toeternietoe wrote: Nog ergens vraagt iemand of ze zouden aflassen.
Duidelijk gene helldriver.
Post by superschoep »
Post by mightymerto »
slaappilleke. anders lig ik ook tot 23uur te piekeren, opstaan voor kleine boodschap, enz... of een halfje, he.. gewoon om in slaap te geraken. niet dat je zondag om 10.00 uur rustig wakker wordt..superschoep wrote:tja, voor sommigen zal het goed te doen zijn, voor anderen dan weer minder ( inclusief mezelf). Het zal vooral een voordeel zijn voor de technisch betere mountainbikers, zoveel is duidelijk. Als ik allemaal die strategieen en middeltjes hier lees hang ik maar beter een grote valies aan mijne fietsvanavond kruip ik om 8 uur in mijnen nest sie, ben benieuwd of ik dit jaar in slaap ga geraken...
idd "RESPECT" voor wat Nick zegt op zijn BLOG! Toont dat het ne groten is!Balance wrote:Remenber. FREE JENEVER aan de watertoren in lichtaart (2x passage fietsproef) --> standje staat wel 50m in het bos (daar waar de politie de overgang zal regelen)
@Griet 141 = Tim Veremans
By the way: lees eens de blog van Nick Baelus (fit for life)
Hij haalt er wel een punt aan.
Respect dat je daaraan nu denkt.