Za 19/12/2009 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

De mannen van Genebos zullen er morgen ook zijn.
Met het fietske naar de Warande in Diest =D> =D> en dan zullen we zien wat het gaat worden. #-o #-o
Last edited by lucky7 on Fri 18 Dec 2009 22:55, edited 1 time in total.
miebe
Mountainbiker

Post by miebe »

Zelfde tocht als vorig jaar en ook even glad. :-D Om iets voor 11u gestart en zeer weinig volk gezien. Jammer voor de organisatie want tis ne schone toer. Het was wel wat opletten op de kleine asfaltweggetjes, off-road was er geen enkel probleem. Toch één keer tegen de grond gelegen op een ijsplek net als vorig jaar #-o . Gelukkig zonder erg. Tot volgend jaar voor mijn jaarlijkse valpartij in Diest! :lol:
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Leuke tocht, verdoeme koud, stond -11 op mijn computertje bij de bevoorrading. Weinig volk op 't parcours, zelfs ik geen enkele keer gepasseerd. Pijlen hingen goed en splitsingen waren duidelijk aangegeven!

Je moest wel oppassen bij de muesli bars en bananen dat je je tanden niet stuk beet :-).

Volgend jaar weer =D>
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Vandaag vertrokken omstreeks 9u s'morgens !

Het vroor -10c en bij aankomst van de mtb-tocht was het nog altijd -9c #-o

Prachtige mountainbiketocht die iets gewijzigd was ten-op-zichte van begin dit jaar (2009)

Je kan de gehele omloop van de (41 Km) route downloaden als Gps track bekijken in :

- Google Earth
- Google Maps
- Gps track (Garmin)

Via de link = http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html

:wink:
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

iemand handschoenen en een fototoestel van olympus gevonden?
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Rond 10u gestart, toch wel een aantal mensen ingehaald, maar veel minder dan tijdens de andere TTs. Beet bijna mijn tanden stuk op zo'n muesli-reep aan de bevoorrading! Toen stonden er ook een 6-tal andere mannen waarvan ene zijn voeten op een originele manier ging opwarmen na de rit :wink:

2 keer zachtjes met moeder aarde contact gemaakt maar zonder erg, voor de rest zeer behoedzaam gereden en ook op de gladde klimmetjes boven geraakt.
Na het douchen (12.10u) startte Tom Boonen in driekleur met de koersfiets en hij leek ook het parcours te volgen
Een leuke rit, maar met toch wel veel (beijzelde) weg.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Vandaag om 9u vertrokken, door de koude was het op dit tijdstip toch zeer rustig rijden, niet veel volk gezien, de pijlen hingen perfect en op de bevoorrading zelfs een appelsienlolly (ideetje voor in de zomer LOL) :lol:gegeten. Het grasbos lag er perfect bij, de stadsdiensten hadden dus woord gehouden. Ondanks de koude toch een leuke voormiddag gehad, proficiat aan de leden van de organisatie om de kou zo te trotseren om ons te plezieren =D> =D> , kom in de zomer zeker terug.
Corvers
Mountainbiker

Post by Corvers »

Leuk ritje in een mooi decor!
Organisatie was prima,tot volgend jaar.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

wijllie rond 13h gestart.

prachtige bike-omstandigheden met een stralende zon.

Bij ons int aarschotse ligt een 10 tot 15cm sneeuw, hier wast maar een cm of 2. Enige gevaarlijke is den asfalt met ijs. sneeuw op den asfalt, das niks, maar dat ijs, brrr... en offroad was het zalig genieten !
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Kan me bij de vorige reacties aansluiten, al vond ik het een stuk minder glad dan vorig jaar. Denk dat er weinig aan het parcour is gesleuteld, enkel de doortocht door de boomgaard is veranderd (lees verbeterd), prachtige vergezichten op de top, nu zeker met die sneeuw en een stralende zon. Vond het inderdaad spijtig voor de organisatie dat er zo weinig volk is komen opdagen (ben zelf ook niks komen drinken, moest nog dik 20 km naar huis biken en zou het anders te koud krijgen :oops: )wat Boonen betreft, deze is aan de bevoorrading voorbijgezoefd, maar vermoedt dat hij de toer 2X heeft gereden vermits ik pas na 13u30 ben vertrokken. Voor de pechvogels met bevroren vrijwiel (toch meerdere tegengekomen), oppassen met hogedrukreinigers en je bike enkele dagen warm zetten kan je veel ellende besparen! :-?
Post Reply