Voilà,de race bikes staan klaar voor vertrek om 12u.Ijshockey pak ook meegenomen tegen dat ik op mijnen teut val en verder de rit afbollen met de handrem op moet morgen Knokke-Heist nog rijden.
Tot subiet....
bravo voor de organisatie !
Vandaag met 7 Erika's Baaikers uit Klerken gestart .
Prachtige taferelen en landschappen , wel uitkijken om schuivers te vermijden .
Mooie bosjes om in te toeren , prima cross,speeltuin parkoer !
50km 20.1 moyenne en op het einde een lekkere gluwein mmmmmmmm
buiten koude tenen prachtige tocht.Mooie winterse taferelen.Eenmaal tegen dek . En de hoogte punten rond cyclocroossparcour met ervoor mooie singletrack en erachter speelpleintje .Alle bulten oveergevlogen.Ja een heel ander parcour in de sneeuw. Bedankt voor de wijn en lekkere pistolets .
de mensen van de 50km hebben wss het parcour goed kunnen volgen, maar de splitsingen voor de kleinere rondes stonden echt slecht aangeduid! Was eerst van plan om de 33 te doen, maar kwam met een paar andere mensen op de 50 terecht. Dan ben ik alleen teruggekeerd tot aan de splitsing met de 20. (had toen al 14km gedaan, dus dat ging ideaal uitkomen). Na 6km op de 20km gereden te hebben (althans dat dacht ik toch) zag ik een bord dat het nog 20km waren (ook daren waren ook andere bikers die zich vragen stelden over de afstanden) en zo heb ik uiteindelijk een 41 gereden.
De tocht zelf viel al bij al nog goed mee ondanks de weersomstandigheden. Heb maar een schuiver gemaakt op een ijsstuk op de weg, gelukkig zonder erg. Het parcours van Ruddervoorde en aansluitend het speelpleintje waren echt wel toppassages, waarvoor dank aan de organisatie. Int vervolg wel mss beter jullie splitsingskes aanduiden
Tot volgend jaar
Deze voormiddag in de vrieskou gestart voor de 20km, bij de splitsing toch maar gekozen voor de 33km en het me geen kilometer beklaagd. Wel was het natuurlijk wel opletten voor ijsplekken op de weg bij de niet gestrooide stukken. Het was vooral glad net voor we het cyclocross parcours opgingen. Het superprestigeparcours was prachtig zonder meer, genieten,.....
Het witte landschap, de paadjes in de bossen en de rust maakten er toch wel weer een mooie tocht van.
En belangrijk ik ben niet gevallen
We hebben ook genoten van de rit, behoedzaam waar nodig en nergens geen schuiver gezet . Hier alvast enkele foto's, 't is wel GSM kwaliteit http://marniksphotos.fotopic.net/c1793663.html Hopelijk is 't morgen te Knokke ook zo leuk .