Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Deep Within
Mountainbiker

HELL YEAH!!!

Post by Deep Within »

HELL YEAH

De stembanden zijn gesmeerd, de goesting is nog nooit zo groot geweest, het weer is schitterend voor de toeschouwers...

dus iedereen moet massaal naar de Hel afdalen om al onze helden aan te moedigen

Succes iedereen en tot morgenvroeg
I'm on a highway to heeeeeelllllllllllllllllll :evil: :evil: :evil:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Juist terug van een looptraining
Een klein deel van t mountainbikeparcours gedaan.
Zal toch oppassen worden voor diegene die het parcours niet kennen. Zelfs voor parcourskenners.
Dat er geen ongelukken gebeuren daar.

Tja en die temperaturen........ :roll:
Veeeeel respect voor diegene die morgen aan de start zullen staan. =D>
Kou is zowat mijn grootste vijand. De 3 edities die ik heb meegedaan is dat gelukkig altijd goed meegevallen.
Maar dit jaar... ben stilletjes blij dat ik toch niet mee start dit jaar.
Juist 1 uur 15 gelopen en kreeg me gewoon niet opgewarmd. Niks zweten.

Deze avond het laatste lijstje opmaken van de deelnemers hier.
Als er nog bijkomen.........graag. :-D

@ Jef Dries.....normaal gezien aan de watertoren van Lichtaart......is de plaats waar ze twee keren passeren.
Maar voor den amibiance is t dan weeral beter aan de Mast (school) in Kasterlee.
Wij komen eerst naar de start zien, dan den toertocht op Ten Aerd doen, snel douchen en terug. Tegen de middag zijn we zeker terug op t slagveld. 8)

@ rookieduivel..... dat van de Turnhoutse vrijdagen kan kloppen. Komt volgend jaar dan maar ne keer een babbeltje doen.
En in Zevendonk......tja daar zien ze ons meestal niet graag staan. :wink:
P
Mountainbiker

Post by P »

bwoeeeehhahahaahahaa het is koud ... ben just nog in spoed naar de winkel gereden ... iets dunnere sealskin sokken en van die lekkere warme pads om in de schoenen te leggen.

Voor de ketting een wax gekocht zodat deze toch niet te hard gaan bevriezen !!

Ben eens benieuwd wat het gaat even om over dergelijk parcours te scheuren... heb er beestig veel zin in !!!!

Aan iedereen veel succes , gewoon blijven gaan en maar aan één ding denken en dat is die rode loper halen !!!! Go Go GOOOOOO
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

Awel mannekens, heb juist 2 toerkes gedaan met de MTB.
Het parcours ligt er geweldig bij.
Een spoor van 0,5 meter plat gereden sneeuw.
Hier en daar wel spoorvorming, maar best te doen.
Heb met RR gereden met 2.2 bar druk.(met BB)
Nergens geschoven of grip te weinig gehad.
De sneeuw plakt niet aan de banden.
Er kan nu gevlamd worden.
Grootste vijand is volgens mij de koude, te weinig drinken en eten.
Maar de hel zou de hel niet zijn als den duvel niets meer in petto had.
Hij heeft zijn stoof uit gedaan, maar wees gerust hij broedt op iets vies.
Nieuwe sneeuw, een beetje dooi, sneeuwblind of nog iets erger.
Respect voor alle gekken die morgen starten.

jan.
Last edited by Prutpot on Sun 10 Jan 2010 21:17, edited 1 time in total.
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Er is er ene op deze forum die mij in de toekomst op mijn klo.... wilt geven hihi haahhhhhhhhhaaaa ik zou zeggen blijven trainen haaaahha man man man alhoewel ik zeker ben dat hij een glans prestatie gaat neer zetten
Gazze geven hé man.
Nog ergens vraagt iemand of ze zouden aflassen.
Duidelijk gene helldriver. #-o
Balance
Mountainbiker

Post by Balance »

Remenber. FREE JENEVER aan de watertoren in lichtaart (2x passage fietsproef) --> standje staat wel 50m in het bos (daar waar de politie de overgang zal regelen)

@Griet 141 = Tim Veremans

By the way: lees eens de blog van Nick Baelus (fit for life)
Hij haalt er wel een punt aan.
Respect dat je daaraan nu denkt.
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

idd, grote meneer die Nick!! =D>
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

ben daarstraks de looptoer eens gaan bekijken.de eerste 4 km (dat is die betonweg tot waar die fietspad naar prinsenpark begint)zijn een ramp,spekglad ligt die erbij.heb er 500M op gelopen.loopschoenen met noppen onder zijn aangewezen dan gaat het nog,maar als je met vlakke zolen hierop gaat lopen vrees ik dat recht blijven al zeer moeilijk zal zijn
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Balance wrote:Remenber. FREE JENEVER aan de watertoren in lichtaart (2x passage fietsproef) --> standje staat wel 50m in het bos (daar waar de politie de overgang zal regelen)
dan ga ik me daar ook maar nestelen denk ik :evil: maar eerst in de vm nog toertochtje afhaspelen..dan nog even over en weer naar weelde en dan ben ik er...ik zal maar voor iedereen supporteren in de mate vna het mogelijke denk ik want ik weet niet of er iemand herkenbaar zal zijn :roll:

tot morgen en aan de deelnemers succes
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Rubizon wrote:k wil de mensen met niet zoveel ervaring (zoals ook ik) nog waarschuwen ivm het mogelijk bevriezen van de achterste tandwiel-as. Het is aan te raden om je wiel bij de verwarming te leggen komende uren. zodat al het vocht op de as kan wegtrekken. Ook je fiets achter op de trekhaak plaatsen en dan naar kasterlee rijden bij -10 graden kan problemen leveren!

toch best maar een busje "slot-free" zoals voor de sleutelgaten in de auto, meenemen. Kan heel handig zijn om op de tandwielen te spuiten, kan eventueel ook al op voorhand gebeuren.
Post Reply