Zo 20/12/2009 Helchteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
witte
- Mountainbiker
Dan vrees ik dat het moeilijk gaat worden. De kortste afstand(dit zal ongeveer een 27km. bedragen) doet de terril niet aan . Enkel in de andere 2 afstanden kan je kiezen, met of zonder terril.EducatedFool wrote:Hoi allemaal,
Weet iemand waar de splitsingen juist zijn. Ik zou de terril ook wel willen rijden maar 45km is voor mij iets te veel. Kan ik bv bij de eerste splitsing de 45km kiezen, de terril rijden en bij de tweede splitsing terug de 25km volgen? Als ik rond de 30km zou uitkomen zou ideaal zijn voor mij![]()
Groetjes
Aangezien het met deze vriestemperaturen het een stuk minder zwaar gaat zijn zou ik opteren om de 45 km met terril te doen en gewoon de hele rit te dosseren en je niet laten verleiden om snellere rijders trachten te volgen. Met een beetje doorzetting zal dit dan wel lukken (hoop ik
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Heb vandaag 42 km gereden, niet daar in de buurt, maar de ondergrond is hier (As-Dilsen-Lanklaar) te vergelijken met die van daar (alleen waar veel modder te vinden was) moet je een beetje mer op je remmen staan...diepe sporen maken het niet gemakkelijk, dus opletten..de rest is dik in orde !!
Over de afdaling op terril: laat je niet verleiden om de moeilijke stukken volledig af te dalen, ga van je fiets af en dit op tijd. Het zal een leuke tocht worden, dus mannen van Loekeren en Zele, afzakken naar de sLimburg
Over de afdaling op terril: laat je niet verleiden om de moeilijke stukken volledig af te dalen, ga van je fiets af en dit op tijd. Het zal een leuke tocht worden, dus mannen van Loekeren en Zele, afzakken naar de sLimburg
-
cureghempiet
- Mountainbiker
-
witte
- Mountainbiker
Wat de sneeuw betreft moet je geen schrik hebben dat die de bevroren sporen bedekt want hier is zo goed als geen sneeuw te zien. Of er hier nog sneeuw zal vallen weet ik niet maar momenteel hebben we hier een stralend zonnetje dat toch heerlijk aanvoelt.
Ik heb juist een gedeelte van mijn traject voorzien van pijlen en ik moet zeggen dat het heel goed berijdbaar is. Maar LET OP !!!indien je ziet dat er sporen zijn, neem dan geen risico en minder effen snelheid want ik denk dat als je onderuit gaat, dit zal aanvoelen alsof je op beton ploft. Maar laat je hierdoor niet afschrikken want het grootste gedeelte zal heeeeeeeel goed berijdbaar zijn.
Zo, nu nog even op temperatuur komen om verder uit te pijlen want met dit bere-apekoude weer pijlen hangen is geen lachertje voor handen en voeten. Straks nog wat meer info.
Ik heb juist een gedeelte van mijn traject voorzien van pijlen en ik moet zeggen dat het heel goed berijdbaar is. Maar LET OP !!!indien je ziet dat er sporen zijn, neem dan geen risico en minder effen snelheid want ik denk dat als je onderuit gaat, dit zal aanvoelen alsof je op beton ploft. Maar laat je hierdoor niet afschrikken want het grootste gedeelte zal heeeeeeeel goed berijdbaar zijn.
Zo, nu nog even op temperatuur komen om verder uit te pijlen want met dit bere-apekoude weer pijlen hangen is geen lachertje voor handen en voeten. Straks nog wat meer info.
- darth maul
- Mountainbiker
Post by darth maul »
kijk ernaar uit, ganse week gerecuupt na een ziek weekje,
, zal dus blij zijn m'n fiets weer te zien, lijkt me volgens allen hier de moeite te worden> dus belooft,