Het Koningsbos is niet toegankelijk voor bikers, wij hebben zondag een toelating gekregen van Natuur en Bos om eenmalig een rit te organiseren doorheen het Koningsbos.gamutter wrote:Vorige zondag al eens een stukje Koningsbos gedaan in de vroegte.
Naderhand zag ik dat het eigenlijk verboden is voor fietsers. Ik kan wel beamen dat het een heel tof stukje zal worden: mooie klimmetjes, boomstronken waar je over wipt, dalen en wat slalommen. Ik hoop dat we daar enkele km mogen in rondtoeren.
Jammer dat dit eigenlijk voor voetgangers only is.
Men moet er van profiteren nu met de Wackys.
Tot zondag,
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
En?Knurrebikers lady wrote:Deze TT van deze super boys wil ik ook voor geen geld missen !!!scaler60 wrote:Ja normaal komt deze knurrebiker samen met zijn knurrebikesterKnurre Sven wrote:@Bartje Dak, ik gaan ook, zijn er nog Knurrebikers die gaan ??
see you on sunday
Maar ... mogelijks zal ik dit jaar toch moeten passen.
Ofwel heeft onze Berner tegen zondag al ferme pups en kant ventje doggysitten, afwel wordt het thuiswachten tot de bevalling...
Wordt vervolgd !
---------------------------------------------
PS: Rond 20 december '09 PUPS van onze Berner Chinouk von Cambroelau. Meer info, geef gerust een seintje !![]()
Check our website www.MTBabescyclingteam.com
graag gedaanWacky Racer Bontempi wrote:Ge brengt ons op ideeënSuperfan wrote:Zullen ze, nu dat die paden wit gaan zijn, nog wel de juiste paden kennen????Bahamontes Wacky racer wrote:,
Btw: Ik moet nu morgen voor de tweede keer met de groene jongens door het bos omdat ze zeker willen zijn dat we toch geen nieuwe paden in het Koningsbos zouden aanboren, ogotekkes toch...![]()
![]()
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Beste Wacky's, er komen er van Blankenberge ook sollidair afgezakt.
Alvast succes en mss best een "100" achter de hand houden.
Alvast succes en mss best een "100" achter de hand houden.
-
canyonbiker
- Mountainbiker
Post by canyonbiker »
Kom zeker af! Probeer nog enkele zeevogels mee te brengen! (De Haan)
Op do. 24 December 5de Kerst VTT De Haan, vertrek aan sporthal! Be There!!

Op do. 24 December 5de Kerst VTT De Haan, vertrek aan sporthal! Be There!!
- gustavomtb
- Mountainbiker
Post by gustavomtb »
Wij hebben speciaal geopteerd om er geen veredelde strandrace ervan te maken, dus geen zand.[/quotWacky Racer Bontempi wrote:freezy wrote:Ah, dus geen strandpassages? Had daar eigenlijk net op gehoopt om wat duinen en strand aan te doen.
tzou maar moeilijk gaan ook met de NN
Geen erg, ik start vroeger op het werk, dus zou het niet haalbaar geweest zijn. Jammer ...3s wrote: Hey I-mac, ik vrees dat het niks zal zijn zondag.
Zit thuis op 't moment, zware hoest, koppijn, rillerig, griepje misschien?
Vrees dat het niet zal lukken zondag. Verdoeme, mijn eerste TT en direct al in 't water gevallen...
Moest ik er toch doorkomen, laat ik zaterdagnamiddag hier nog een bericht achter!
Aan al de rest, have fun!![]()
-
Silent Driver
- Mountainbiker
Post by Silent Driver »
Wil hier niet moeilijk doen,hoor,maar inschrijven tot 12u voor zo een onderneming,vind ik persoonlijk wat aan de lage kant,de bikers komen van alle kanten van t'land.Dit in vergelijking met andere toertochten kan er later gestart worden of heb ik er over gelezen,dan heb ik dringend een bril nodig en neem ik mijn woorden terug.
SD
SD
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Kies toch maar voor die bril!Silent Driver wrote:Wil hier niet moeilijk doen,hoor,maar inschrijven tot 12u voor zo een onderneming,vind ik persoonlijk wat aan de lage kant,de bikers komen van alle kanten van t'land.Dit in vergelijking met andere toertochten kan er later gestart worden of heb ik er over gelezen,dan heb ik dringend een bril nodig en neem ik mijn woorden terug.
SD
Je zou al tevreden moeten zijn dat je tot 12u kan starten, veel zondagse toertochten sluiten hun inschrijving al af om 10u30-11u.