Za 19/12/2009 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
fritsvandijck
- Mountainbiker
Post by fritsvandijck »
Ik vrees dat ik niet op tijd ga kunnen zijn. Maar omdat ik dit een prachtig initiatief vind en ik een rasechte stu bru luisteraar en mountainbiker ben heb ik niet getwijfeld om chiquita bananen te sponsoren om tijdens de bevoorrading jullie buikje te vullen. Langs deze weg wil ik de organisatie dan ook bedanken om zo snel al reclame te maken voor onze winkel ( fruit van dijck ) op dit forum. Veel plezier morgen maar hou het veilig.
Door de sneeuw rijden was dikke pret
Ik was BTW dendiene waarvan het plaatje vast zat in de pedaal
Die gebroken vork vond ek toch wel straf. Van een vork van die prijs klasse moogt ge toch wel iets meer verwachten in mijn ogen
Tot volgend jaar?
-
jaro
- Mountainbiker
Het was dik in orde vandaag in Rotselaar en als uitsmijter staan we dinsdag zelfs allemaal in de gazet van Antwerpen
.
Toffe, soms glibberige tocht en een bevoorrading om U tegen te zeggen. Hete koffie om terug op temperatuur te komen, banaan om de suikers aan te vullen en lekkere taart ( spijtig dat onze bakker die niet heeft ), warme soep, thee dacht ik ook, sportdrank, koekskes, gepelde madarijntjes enz.,teveel om op te noemen.We gaan natuurlijk niet biken om te eten, maar 't was lekker.
Bedankt aan de mensen die daar voor ons stonden kou te lijden.
De opkomst van dit mooie initiatief was met dit weer wat aan de lage kant, spijtig maar het weer heb je niet in de hand.
IK heb er van genoten en als dit herhaald wordt ben ik weer present.
Jaro.
Toffe, soms glibberige tocht en een bevoorrading om U tegen te zeggen. Hete koffie om terug op temperatuur te komen, banaan om de suikers aan te vullen en lekkere taart ( spijtig dat onze bakker die niet heeft ), warme soep, thee dacht ik ook, sportdrank, koekskes, gepelde madarijntjes enz.,teveel om op te noemen.We gaan natuurlijk niet biken om te eten, maar 't was lekker.
Bedankt aan de mensen die daar voor ons stonden kou te lijden.
De opkomst van dit mooie initiatief was met dit weer wat aan de lage kant, spijtig maar het weer heb je niet in de hand.
IK heb er van genoten en als dit herhaald wordt ben ik weer present.
Jaro.
Het was inderdaad een zeer leuk ritje.
Laatste kilometers wel moeten missen om nog net voor den donker met het fietsje thuis te geraken.
Doeme, foto in de krant en nu sta 'k er juist niet op.
Stond op die moment nog binnen bij de pechvogel met de bevrozen body.
Nen dikke merci aan de organisatoren en de medewerk(st)ers aan dit prima initiatief!
Hopelijk tot volgend jaar!
Laatste kilometers wel moeten missen om nog net voor den donker met het fietsje thuis te geraken.
Doeme, foto in de krant en nu sta 'k er juist niet op.
Stond op die moment nog binnen bij de pechvogel met de bevrozen body.
Nen dikke merci aan de organisatoren en de medewerk(st)ers aan dit prima initiatief!
Hopelijk tot volgend jaar!