Zo 20/12/2009 Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

yoda wrote:met welk banden rijd ge best door de sneeuw oe meer tappen oe beter zeker
yoda,

inderdaad leg je banden met tappen maar op, 't zal nodig zijn

tot zondag

nitte de facteur
nitte de facteur
Mountainbiker

sergo wrote:Voor ons ook bijna een thuisrit, komen van Oostnieuwkerke.
Benieuwd of je ons nog kan verassen met nieuwe stukken, denk toch dat we de meeste al kennen.
Mag ons verwachten tegen rond 8.30 u

4de Brigidatocht te Oostnieuwkerke
Tal van afstanden tussen 27 en 60 km
Voor iedere afstand 2 bevoorradingen
sergio,

niet getreurd, we zullen je alvast kunnen verrassen, wees daar maar zeker van

tot zondag

nitte de facteur
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

plakker wrote:Aanwezig zondag.
@ nitte : Zijn er pittige beklimmingen in Moorslede ??? Nieuw aangelegd dan ....
Hopelijk niet té hard zondag. Moesten we op ons muile goan...
De Diepestraat ligt er bij mijn weten al minstens 50 jaar... en daar staat op elke toertocht die er passeert vrijwel de helft te voet :-)
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

JurgenG wrote:
@ nitte : Zijn er pittige beklimmingen in Moorslede ??? Nieuw aangelegd dan ....
De Diepestraat ligt er bij mijn weten al minstens 50 jaar... en daar staat op elke toertocht die er passeert vrijwel de helft te voet :-)
Stoempen hé man, ze gaan anders ook klagen wanneer het vlak is.De omloop van Moorslede is niet te onderschatten, en wij hebben opnieuw 30 onverharde zones in de 44 km .Maar het ligt nu 44 km onverhard erbij wat het nog lastiger kan maken,maar wel eens iets anders.
plakker
Mountainbiker

Post by plakker »

Ik laat het je weten als ik gemerkt dat ik de diepestraat ben gepasseerd. Tmag gerust nen lastigen zijn zondag, ik verheug me er al op. Hopelijk ligt het er wel niet te gevaarlijk bij. Tis toch een verschil op uw muile gaan als het keihard ligt of wanneer het een zacht modderpoeltje is...
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

plakker wrote:Ik laat het je weten als ik gemerkt dat ik de diepestraat ben gepasseerd. Tmag gerust nen lastigen zijn zondag, ik verheug me er al op. Hopelijk ligt het er wel niet te gevaarlijk bij. Tis toch een verschil op uw muile gaan als het keihard ligt of wanneer het een zacht modderpoeltje is...
Plakker,

Als ik je een goeie raad mag geven ; doe voor alle zekerheid maar een muileband aan, 't zal nodig zijn. Nu ik bedoel dit niet slecht hoor, 't is maar om te zeggen dat je best goed oppast en uitkijkt in de gegeven weersomstandigheden.

tot zondag

de zoate
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

zegel wrote:
JurgenG wrote:
Stoempen hé man, ze gaan anders ook klagen wanneer het vlak is.De omloop van Moorslede is niet te onderschatten, en wij hebben opnieuw 30 onverharde zones in de 44 km .Maar het ligt nu 44 km onverhard erbij wat het nog lastiger kan maken,maar wel eens iets anders.
zeg (post)zegel,

Is 't niet omgekeerd, met deze vorst zal 't 44 km VERHARD zijn. Warme kledij, een goeie opwarming vooraf en verstandig fietsen is de boodschap.

tot zondag

de zoate
Last edited by de zoate on Fri 18 Dec 2009 21:26, edited 1 time in total.
plakker
Mountainbiker

Post by plakker »

Op googlemaps ziet die diepestraat er redelijk vlak uit.... :^o
nitte de facteur
Mountainbiker

Acidboy wrote:Ja maar... ze zouden dit forum veel beter opdoeken !
De oplossing is simpel volgens mij: heb je geen warme douches tijdens de winter, organiseer dan alleen een zomertocht !

@ de fretter: eerst een auto minder, nu geen warm water meer, straks ga ik het nog geloven....
acidboy,

ik kan je garanderen dat er zondag VOLDOENDE warm water zal zijn.

nittte de facteur
nitte de facteur
Mountainbiker

plakker wrote:Op googlemaps ziet die diepestraat er redelijk vlak uit.... :^o
plakker,

bekijk het eens in 3d, je zal wat anders gaan zien dan een platte straat

nitte
Post Reply