Ik weet eigenlijk ook niet of dat iets te maken heeft met "echte mtb-ers"debiker wrote:kan al niet wachten om te starten daar gaan we de echte mtb-ers aan het werk zien met vallen en opstaan
Za 19/12/2009 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Last edited by Superfan on Fri 18 Dec 2009 19:57, edited 3 times in total.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Ik zal er dan wel bij zijn. Maar inderdaad het zijn de ijsplekken op de baan die het gevaarlijkst zijn.
Maar moet zeggen , hoe gek het ook klinkt, sinds mijn ski's aan de haak hangen dr knieproblemen, ga ik naar de wintersport om te biken.
Steeds fun. Ik rij met de gekende kombinatie v Schwalbe RR en NN en onderneem dag tochten tussen de sporen van de langlaufpistes.
Geen enkel probleem en nog nooit gevallen. Al 's morgens een rode piste gedaan, zowel naar boven en naar onder, perfect met mijn Rush.
Eén keer gevallen ... op de parking naar de auto --> ijsplek
Maar moet zeggen , hoe gek het ook klinkt, sinds mijn ski's aan de haak hangen dr knieproblemen, ga ik naar de wintersport om te biken.
Steeds fun. Ik rij met de gekende kombinatie v Schwalbe RR en NN en onderneem dag tochten tussen de sporen van de langlaufpistes.
Geen enkel probleem en nog nooit gevallen. Al 's morgens een rode piste gedaan, zowel naar boven en naar onder, perfect met mijn Rush.
Eén keer gevallen ... op de parking naar de auto --> ijsplek
- Feniksbiker
- Mountainbiker
Post by Feniksbiker »
3 Feniksbikers aanwezig morgen, hopelijk niet teveel valpartijen en vele leute!!! T'is m'n 1° antwoord op forum (sinds 5 mnd biker), bij deze een bedankje aan iedereen voor de zeer leerrijke en soms amusante info!
- Foxy
- Mountainbiker
Ik moet zelf niet rijden (want het was vooral de autorit die ik niet zag zitten, ben nogal een onzekere chauffeur) en zal dus toch afkomen. Weliswaar op 't gemakske, want wil nog heelhuids thuiskomen. Ik kijk er naar uit.
@i-mac: het sneeuwt hier alweer, dus je voorspelling was al mis en ik denk dat we morgen aan de techniek van de bikers wel zullen zien wie de "echte" zijn
@i-mac: het sneeuwt hier alweer, dus je voorspelling was al mis en ik denk dat we morgen aan de techniek van de bikers wel zullen zien wie de "echte" zijn
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
Ik zal alvast ook aanwezig zijn en gewoon wat voorzichtiger rijden
Het zal vooral op het asfalt zijn dat je moet oppassen voor de rest zal het wel allemaal te doen zijn vermoed ik
zo te horen heeft de organisatie veel inspanningen geleverd en die mogen van mij beloond worden
Het zal vooral op het asfalt zijn dat je moet oppassen voor de rest zal het wel allemaal te doen zijn vermoed ik
zo te horen heeft de organisatie veel inspanningen geleverd en die mogen van mij beloond worden
Te Brugge sneeuwt het in ieder geval niet. De voorspelling voor vannacht en morgen is simpel : vriezen ... Dus ga je onvermijdelijk ijsplekken hebben. Daar vallen slachtoffers op. Ik hoop van niet.matthias d wrote:Ik moet zelf niet rijden (want het was vooral de autorit die ik niet zag zitten, ben nogal een onzekere chauffeur) en zal dus toch afkomen. Weliswaar op 't gemakske, want wil nog heelhuids thuiskomen. Ik kijk er naar uit.
Ik ga gewoon werken, en 's 's middags ga ik een wandeling maken.
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Om het geheel wat spannender te maken kies ik morgen zelfs voor de crossfiets ipv mijn mountainbike.debiker wrote:zal niet meer sneeuwen hoor !!! laat jullie toch niet afschrikken door dat wit poeder !!matthias d wrote:zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar.kan al niet wachten om te starten daar gaan we de echte mtb-ers aan het werk zien met vallen en opstaan
Morgen heb ik dan ook een primeur mee om eens te testen: namelijk één paar handschoenen. Eerlijk gezegt ze zien er niet uit, tzijn precies wanten, maar vanboven is er een plaats voorzien waar ge zakjes moet insteken met een gel die gedurende enkele uren warmte zou moeten afgeven, benieuwd wat het wordt, mss ben ik wel voorgoed van m'n ijshanden af?
- Foxy
- Mountainbiker
ik doe mijn handschoenen aan waarmee ik ga snowboarden, zitten nog polsbeschermers ingebouwd ook, dus extra veiligheid.AMG wrote:Om het geheel wat spannender te maken kies ik morgen zelfs voor de crossfiets ipv mijn mountainbike.debiker wrote:zal niet meer sneeuwen hoor !!! laat jullie toch niet afschrikken door dat wit poeder !!matthias d wrote:zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar.kan al niet wachten om te starten daar gaan we de echte mtb-ers aan het werk zien met vallen en opstaan
![]()
, dat wordt goed opletten denk ik zo...
Morgen heb ik dan ook een primeur mee om eens te testen: namelijk één paar handschoenen. Eerlijk gezegt ze zien er niet uit, tzijn precies wanten, maar vanboven is er een plaats voorzien waar ge zakjes moet insteken met een gel die gedurende enkele uren warmte zou moeten afgeven, benieuwd wat het wordt, mss ben ik wel voorgoed van m'n ijshanden af?
tis ier precies of we gaan naar afghanistan gaan vechten