Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

Tom Masschelin nr 176 alias Damiano Cunego
Kevin Wagemans nr 138 alias Alejandro Valverde
We zijn beiden lid van het Giro Del Mondo team.
Je kan ons herkennen aan onze zwart-roze outfits
Da's makkelijk. Kan ik ineens een oude dorpsgenoot die ik al een jaar of 10 nimmer gezien heb beter herkennen.

Als 18-20jarige liep Tom kei goe, benieuwd of da nog zo is. En of ie ook goe kan fietsen???

Griet,
waar ga jij zoal supporteren tijdens het fietsen? Misschien da'k ook wel eens daar passeer dan. Al zal er ni veel fietsen inzitten want teveel last van blessure laatste week. :(

Het kriebelt al heel de week. Ik hoop één vd volgende edities toch zeker nog eens aan de start te staan.
Het wordt veel gezegd, maar toch maar eens herhalen: beter wa trager en finishen dan te rap en moeten opgeven wegens valpartij!!
Wald Herr
Mountainbiker

Re: kledij

Post by Wald Herr »

mightymerto wrote: bovenlichaam, kraftje met lange mouwen en bij het lopen een licht regenjasje/windstoppertje. je zal het snel genoeg warm hebben. biken is 't zelfde kraftje maar met een thermovest
da kraftje zal toch al wel bezweet zijn van't lopen, dus m.i. beter ook da mee wisselen zodat ge kurkdroog aan't biken kunt beginnen. Het is dit jaar geen 11° he... :wink: Ik wissel alleszins tussen elke discipline compleet van boventenue en sokken...
mightymerto
Mountainbiker

Re: kledij

Post by mightymerto »

Wald Herr wrote:
mightymerto wrote: bovenlichaam, kraftje met lange mouwen en bij het lopen een licht regenjasje/windstoppertje. je zal het snel genoeg warm hebben. biken is 't zelfde kraftje maar met een thermovest
da kraftje zal toch al wel bezweet zijn van't lopen, dus m.i. beter ook da mee wisselen zodat ge kurkdroog aan't biken kunt beginnen. Het is dit jaar geen 11° he... :wink: Ik wissel alleszins tussen elke discipline compleet van boventenue en sokken...
tja, 't zal er van afhangen... als dat nat is zal wisselen wel moeten.. als dat niet te erg bezweet is ( ik ga mij daar niet choco lopen) wissel ik dat niet.. volgens het ticketje zou dat droog blijven.. haha. beetje zien op dat moment, he.. niet dat het op diene minuut steekt voor mij hoor.. :-D lol. maar mijne maat is mijne concurrent en die wil ik voor zijn.. ik heb alvast ook genoeg sokken ed bij voor indien het nodig is want natte voeten zijn kl. voor de rest van de dag. 't is met dit weer wat gokken natuurlijk.. 't is te laat beginnen vriezen om nog zwaar door te trainen en dat te testen...
Rookieduivel
Mountainbiker

Post by Rookieduivel »

Griet:

ik start met nr. 132. K denk dat gij regelmatig aan mijn deur het verkeer staat te regelen met de Turnhoutse Vrijdagen & dat ge me soms 's ochtends laat stoppen aan t kruispunt in Zevendonk als ik naar men werk rijd :evil:

Een verzoekske voor de DJ, moest ik er geraken: Ruby van de Kaiser Chiefs. Ruby Ruby Ruby Rubyyyyyyyyyyyyyyy ( = de vriendin )

Mmmmmm nog enen dag pasta & dan ne grote frut special doorspoelen met ne Leffe of een Duvelke zondagavond :lol:
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

iedereen van't forum een rode ballon met helium meesleuren. direct herkenbaar. :P
Devils Red
Mountainbiker

Post by Devils Red »

Een groot =D> voor al diegenen die de specifieke voorbereiding trotseerden.
Een groot =D> voor al diegenen die het LEF hebben om te starten.

Het gaat er 'lekker' bij liggen. =P~ :evil:

Tot zondag.
Rubizon
Mountainbiker

Post by Rubizon »

k wil de mensen met niet zoveel ervaring (zoals ook ik) nog waarschuwen ivm het mogelijk bevriezen van de achterste tandwiel-as. Het is aan te raden om je wiel bij de verwarming te leggen komende uren. zodat al het vocht op de as kan wegtrekken. Ook je fiets achter op de trekhaak plaatsen en dan naar kasterlee rijden bij -10 graden kan problemen leveren!
polepo
Mountainbiker

Post by polepo »

Veel succes aan al de starters morgen. Zelf neem ik niet deel maar volg het hier wel op het forum en krijg elk jaar meer en meer goesting.

RESPECT
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Spijkerbanden !

Niemand die dit overweegt ? Moet toch een pak beter grippen...

Als het niet wordt afgelast (??), veel succes iedereen :-)

(al denk ik dat er weinigen de finish zullen halen)
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Rubizon wrote:k wil de mensen met niet zoveel ervaring (zoals ook ik) nog waarschuwen ivm het mogelijk bevriezen van de achterste tandwiel-as. Het is aan te raden om je wiel bij de verwarming te leggen komende uren. zodat al het vocht op de as kan wegtrekken. Ook je fiets achter op de trekhaak plaatsen en dan naar kasterlee rijden bij -10 graden kan problemen leveren!
Zet niet alleen u wiel bij de verwarming maar hell hihii ben ook bezeten hé ik bedoel heel u fiets ,want het minste water in u versnellingskabel is problemen bij vries temperaturen.
Zelf heb ik :evil: veel spijt om er niet bij te zijn met deze sneeuw,en wie weet hoe lang we daar nog op moeten wachten.
En denk er aan opgeven is geen [-X optie,hup naar die rode loper.
Al hoewel ik moet toegeven dat ik bij mijn eerste deelname onderkoeld in de sporthal zat :oops:
Post Reply