Zo 20/12/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
juist terug van t afpijlen,in de bos ligt het er heel goed berijdbaar bij,het enige probleem zijn de kleine verharde baantjes waar niet gestrooid is,die liggen er glad bij,maar met de nodige voorzichtigheid is het te doen
heb zelf 15 km afgepijld en niet geschoven of gevallen,had mijn banden wel heel plat staan
dus alles is klaar voor morgen te rijden
tot dan
heb zelf 15 km afgepijld en niet geschoven of gevallen,had mijn banden wel heel plat staan
dus alles is klaar voor morgen te rijden
tot dan
-
madrista666
- Mountainbiker
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
in langdorp is nog redelijk veel bosMADRISTA666 wrote:Véél in het bos te doen?
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Vanmiddag tijdens MARGI FOR LIFE (zie topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=71292) een klein stukje(wijngaardberg) gereden waar reeds pijlen van deze TT hingen.
Mits de nodige voorzichtigheid en aangepaste snelheid is het gedeelte wijngaardberg zeker te doen!
(Met WTB velociraptors 2.1)
Ik weet enkel niet wat dit gaat geven na alweer een nachtje vriezen en morgen de passage van een hele hoop bikers.
Mits de nodige voorzichtigheid en aangepaste snelheid is het gedeelte wijngaardberg zeker te doen!
(Met WTB velociraptors 2.1)
Ik weet enkel niet wat dit gaat geven na alweer een nachtje vriezen en morgen de passage van een hele hoop bikers.