Za 19/12/2009 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Kunnen jullie is update doen van het parcours, is het te doen om te rijden???
Nog nooit in de sneeuw gereden??? Ben wel enen met weinig techniek,eerlijk heb er een beetje schrik van.
Waarschijnlijk ook omdat ik al veel gevallen ben :oops:
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

laagvlieger wrote:Kunnen jullie is update doen van het parcours, is het te doen om te rijden???
Nog nooit in de sneeuw gereden??? Ben wel enen met weinig techniek,eerlijk heb er een beetje schrik van.
Waarschijnlijk ook omdat ik al veel gevallen ben :oops:
Pakt u een koortje mee en hang u achter mij e Laagvlieger :lol:
bostrippertje
Mountainbiker

Post by bostrippertje »

wel serieus nu, ist te doen om te rijden? tbos en de veldwegels mogen volgens mij geen probleem zijn. tis vooral t asfalt... spiegelglad waarschijnlijk! heb ook geen zin om lelijk te vallen. met dit weer kan het parcours mogelijks worden voorzien van bordjes om aan te duiden waar het zeer glad is. tis maar een idee..
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Oostnieuwkerke zal ook de wintersfeer komen opsnuiven, al ist vooral de gluwijn achteraf die het hem doet.
Nonkel Freddy, zet ze deze keer maar alvast warm, zullen achteraf wel nen frisse drinken

4de Brigidatocht te Oostnieuwkerke

Afstanden tussen 25 en 60 km (lussensysteem)
Iedereen 2 tussenstops
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

ik heb vandage PRO new classic se overschoenen gekocht, iemand daar hopelijke goede ervaringen mee?? en ook PRO wintersokken?
is het parcours berijdbaar?

gr :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :lol: :lol: :lol:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

ook deze tocht moet ik helaas aan me voorbij laten gaan, reeds enkele jaren me hier goed geamuseerd. Jammer maar ten strengste verboden van dokter :cry: :cry:
Amuseer jullie
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

'k vrees dat ik ook ga passen, 'k weet het nog niet, :( :( 'k ben al nie de meest technischen en 'k vrees dat een beetje techniek wel nodig zal zijn, 't ligt toch wel gevaarlijk denk ik. Of ben ik dan toch een watje aan 't worden???? #-o #-o

We zien wel, maar 'k vind het wel jammer, skoon toerke :cry: :cry: :cry:
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar. :-?
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

matthias d wrote:zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar. :-?
zal niet meer sneeuwen hoor !!! laat jullie toch niet afschrikken door dat wit poeder !! :evil: kan al niet wachten om te starten daar gaan we de echte mtb-ers aan het werk zien met vallen en opstaan =D>
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

debiker wrote:
matthias d wrote:zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar. :-?
zal niet meer sneeuwen hoor !!! laat jullie toch niet afschrikken door dat wit poeder !! :evil: kan al niet wachten om te starten daar gaan we de echte mtb-ers aan het werk zien met vallen en opstaan =D>
Jaja, ik ken dat. Ik mag me aan een pak extra werk verwachten morgen. Ik vind dit persoonlijk niet verantwoordelijk om in dergelijke omstandigheden te biken. Je ziet niet waar je fiets, laat staan dat je ijsplekken zal zien.

Ik heb gisteren met mijn stadsfiets een schuiver gemaakt, en ik heb geen goesting om mijn sportief seizoen te zien eindigen in de "witte poeder".

Maar ... elk doet waar hij goesting in heeft.
Post Reply