Nog nooit in de sneeuw gereden??? Ben wel enen met weinig techniek,eerlijk heb er een beetje schrik van.
Waarschijnlijk ook omdat ik al veel gevallen ben
Post by laagvlieger »
Pakt u een koortje mee en hang u achter mij e Laagvliegerlaagvlieger wrote:Kunnen jullie is update doen van het parcours, is het te doen om te rijden???
Nog nooit in de sneeuw gereden??? Ben wel enen met weinig techniek,eerlijk heb er een beetje schrik van.
Waarschijnlijk ook omdat ik al veel gevallen ben
Post by bostrippertje »
Post by wesley snipes »
zal niet meer sneeuwen hoor !!! laat jullie toch niet afschrikken door dat wit poeder !!matthias d wrote:zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar.
Jaja, ik ken dat. Ik mag me aan een pak extra werk verwachten morgen. Ik vind dit persoonlijk niet verantwoordelijk om in dergelijke omstandigheden te biken. Je ziet niet waar je fiets, laat staan dat je ijsplekken zal zien.debiker wrote:zal niet meer sneeuwen hoor !!! laat jullie toch niet afschrikken door dat wit poeder !!matthias d wrote:zal deze ook aan m'n neus laten voorbijgaan aangezien ze weer sneeuwval voorspellen morgenochtend en ik geen zin heb om te slippen met de auto onderweg naar daar.kan al niet wachten om te starten daar gaan we de echte mtb-ers aan het werk zien met vallen en opstaan