Za 19/12/2009 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Graag morgen een update van het parcour.
Sneeuw, nat ijs questie van de juiste banden keuze.
Ben van plan om vroeg (9uur) te starten.

Vrees dat het spikes zullen worden!!!!! #-o #-o
Denk dat ik ga passen voor deze tocht enfin we moeten er nog een nachtje over slapen =P~
buffaloyann
Mountainbiker

Post by buffaloyann »

Ook hier de vraag naar een update over de staat van het parcours. Is het compleet gekkenwerk of valt het nog mee om de tt te rijden?
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Net een deel van het parcours gedaan en het ligt er niet echt vettig bij, ligt een cm sneeuw overal en ondergrond is nog bevroren. Op de schellekensberg gaat er morgen wel wat te beleven vallen denk ik :lol: :lol:
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Zal er zeker zijn, tocht alsook de bevoorrading en de après zijn steeds OK, we hebben zelfs in het begin van dit jaar extremere condities gehad om te rijden(bv. Beverlo-Korspel ong. -10°C en dik pak sneeuw), snelheid een beetje aanpassen en dat loopt wel los, glijbaan (Grasbos)vorig jaar genomen in het gootje langs de weg, daar viel de hoeveelheid ijs best mee.
Morgen dus om 9u present voor de 40km, bandenkeuze (heb maar 1 set dus keuze snel gemaakt) NN 1.8 met 1,6bar .
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

GPSteven wrote:Zal er zeker zijn, tocht alsook de bevoorrading en de après zijn steeds OK, we hebben zelfs in het begin van dit jaar extremere condities gehad om te rijden(bv. Beverlo-Korspel ong. -10°C en dik pak sneeuw), snelheid een beetje aanpassen en dat loopt wel los, glijbaan (Grasbos)vorig jaar genomen in het gootje langs de weg, daar viel de hoeveelheid ijs best mee.
Morgen dus om 9u present voor de 40km, bandenkeuze (heb maar 1 set dus keuze snel gemaakt) NN 1.8 met 1,6bar .

nog ne slimme die in het goteke rijd op de pojo, allé eraf. ik heb daar toen ook het goteke gepakt en da ging vrij vlot. ik zal er dit jaar ook bij zijn rond 11.30u ergens
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

UPDATE parcour:

Het parcour ligt er droog en bevroren bij.
Alles goed berijdbaar al zullen sommige klimmen moeilijk worden.
Maar moeilijk is niet onmogelijk.
De beklimming van de walletjes hebben we er voor de veiligheid
uitgehaald.

De afdaling van het grasbos is gestrooid door de stadsdiensten en ze
hebben beloofd morgenvroeg nogmaals langs te gaan.
Het gootje naast de weg dat vorig jaar door velen werd genomen is diep uitgeregend en geen aanrader meer.

De TT ligt er idyllisch bij en met de nodige voorzichtigheid zal
het morgen weer om te genieten zijn :wink:
kelbergfietser
Mountainbiker

Post by kelbergfietser »

Voor enkele sfeerbeelden tijdens het pijlen van onze tocht zie:
http://www.everyoneweb.com/mtbkelberg/
kelbergfietser
Mountainbiker

Post by kelbergfietser »

Enkele sfeerbeelden van tijdens het uitpijlen deze voormiddag te zien op de volgende link:http://www.everyoneweb.com/mtbkelberg/
:lol:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Kom morgen ook af, misschien met de bike tot ginder, dan ben ik al wat opgewarmd voor de TT #-o " ze geven voor morgen -5 als max. Temp.". Vond het vorig jaar allemaal best meevallen, een beetje oppassen, je weet dat het glad zal/kan zijn :-)
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

Het gootje naast de weg dat vorig jaar door velen werd genomen is diep uitgeregend en geen aanrader meer.

ik genk dat je daar ook nog aan de kant kunt rijden, naast de baan. en dan is het MAAR sneeuw
Post Reply