Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
3s
Mountainbiker
Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)

Post by 3s »

i-Mac wrote:
3s wrote:Definitief, ik kom af tegen 8u30, start aan de 55km op mijn eentje...
Moesten er nog zijn die niet gewoon zijn aan "langere" afstanden en om 8u30 willen starten, geef maar een seintje!
Ik vertrek uit Brugge dus als er nog iemand een lift nodig heeft, nog plaats voor 1 velo op mijn fietsdrager!

Na jaren ravotten met de jeugdbeweging in 't Koningsbos eindelijk eens met de fiets, ik kijk er naar uit :wink: !!

Tot zondag! :bounce: :bounce: :bounce:
Mocht ik 100% zeker zijn dat ik om 12u00 weer in Brugge kan staan, dan zou ik graag meegaan. Ik moet het echter zeker zijn, want ik moet om 13u00 beginnen werken.
Hey I-mac, ik vrees dat het niks zal zijn zondag.
Zit thuis op 't moment, zware hoest, koppijn, rillerig, griepje misschien?
Vrees dat het niet zal lukken zondag. Verdoeme, mijn eerste TT en direct al in 't water gevallen...
Moest ik er toch doorkomen, laat ik zaterdagnamiddag hier nog een bericht achter!

Aan al de rest, have fun! =D> =D>
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Beesty wrote:
berendrieske wrote:
Beesty wrote:De harde kern zal er ook bij zijn. Het zijn alleen maar maskes! :wink:
We zijn schoon, we drinken bier na afloop van de korte toer :-? , we lachen veel en we zijn gewoon zot van MTB!
Ben heel benieuwd hoe die tour eruit zal uitzien. We verlangen al om in t'boske van de keuning te meugen rieen :lol:
en waarschijnlijk ook nog single? schoon bier maske

Ewel nee, nie meer singel. Onze ventjes gaan zorgen voor het eten, [-o< ze gaan zorgen dat er een warm badje [-o< klaar is als we terug thuis komen, na het warm badje zal alles klaar staan voor een lekkere massage [-o< en we verwachten dat ze gaan zeggen hoe moedig en mooi we wel zijn! :-D En dan misschien krijgen ze n'en dikke pieper! :wink:
Al die moeite voor nen dikken pieper?!, de nieuwe vod, gij bestaat echt =P~
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

berendrieske wrote:
Beesty wrote:
berendrieske wrote: en waarschijnlijk ook nog single? schoon bier maske

Ewel nee, nie meer singel. Onze ventjes gaan zorgen voor het eten, [-o< ze gaan zorgen dat er een warm badje [-o< klaar is als we terug thuis komen, na het warm badje zal alles klaar staan voor een lekkere massage [-o< en we verwachten dat ze gaan zeggen hoe moedig en mooi we wel zijn! :-D En dan misschien krijgen ze n'en dikke pieper! :wink:
Al die moeite voor nen dikken pieper?!, de nieuwe vod, gij bestaat echt =P~ . Ondergrond zal wel superglad liggen.
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker

Post by Bahamontes Wacky racer »

Daarnet de grote toer gereden en ik moet zeggen dat er alles perfect bijligt!!! Met niet al te hard opgeblazen Noby Nics heb je overal perfecte grip en zweef je als het ware over de dijken die er half besneeuwd bijliggen. Op sommige plaatsen op de duinepaden is voorzichtigheid wel geboden. Er zal op sommige plaatsen een easy of Wacky way zijn.
Neem gerust de Wacky way want ik heb geen enkele keer van de fiets gemoeten. Op een gezapig tempo reed ik er 2u45min over. Voor de cyclocrossers is het geen enkel probleem om dit parcours te rijden (met rino's of hoe heten ze da?).
Na de TT zijn braadworsten, genevers en soep om jullie terug op te warmen. Ik wens iedereen een behouden heen- en terugrit!!!
Tot Zondag!!!!

Btw: Ik moet nu morgen voor de tweede keer met de groene jongens door het bos omdat ze zeker willen zijn dat we toch geen nieuwe paden in het Koningsbos zouden aanboren, ogottekes toch... :-({|=
Last edited by Bahamontes Wacky racer on Fri 18 Dec 2009 19:54, edited 1 time in total.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Bahamontes Wacky racer wrote:,
Btw: Ik moet nu morgen voor de tweede keer met de groene jongens door het bos omdat ze zeker willen zijn dat we toch geen nieuwe paden in het Koningsbos zouden aanboren, ogotekkes toch... :-({|=
Zullen ze, nu dat die paden wit gaan zijn, nog wel de juiste paden kennen???? :lol: :lol: :lol:
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Superfan wrote:
Bahamontes Wacky racer wrote:,
Btw: Ik moet nu morgen voor de tweede keer met de groene jongens door het bos omdat ze zeker willen zijn dat we toch geen nieuwe paden in het Koningsbos zouden aanboren, ogotekkes toch... :-({|=
Zullen ze, nu dat die paden wit gaan zijn, nog wel de juiste paden kennen???? :lol: :lol: :lol:
Ge brengt ons op ideeën :-D
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Tis bijna zover ...
Morgen wordt alles uitgepijld en dubbel gecontroleerd, zodat we jullie met open armen en in de beste omstandigheden kunnen ontvangen.
Het doet ons plezier om te zien met hoeveel jullie al reeds hebben gereageerd. Wij zijn een club die altijd positief is ingesteld en die met plezier afzakt naar bevriende andere organisaties... Laat het weer jullie niet afschrikken, want zondag staat puur mountainbiken en natuurlijk apres biken centraal in Knokke-Heist :-D
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Oja, nog vergeten te vermelden.
Het inschrijvingsgeld gaat integraal naar Music For Life (Studio Brussel).
Dinsdag rijden rijden we met een grote delegatie Wacky's naar het glazen huis in Gent om de cheque te overhandigen ...
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

freezy wrote:Ah, dus geen strandpassages? Had daar eigenlijk net op gehoopt om wat duinen en strand aan te doen.
Wij hebben speciaal geopteerd om er geen veredelde strandrace ervan te maken, dus geen zand.
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

uncle sam wrote:
freezy wrote:Ah, dus geen strandpassages? Had daar eigenlijk net op gehoopt om wat duinen en strand aan te doen.
me 2

Wat mogen we dan wel verwachten? Kwestie dat mijn 95km lange autorit toch wat te verantwoorden is :wink:
Polderdijk, duinen, Koningsbos enzo veel meer :wink:
Post Reply