grtz
Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
f*ck zeg! Prachtige foto's!!! ben daarjuist hier wat gaan testen in het veld. er ligt hier wel zo'n 10 cm sneeuw. Aangezien ik technisch niet zo verfijnd ben zou ik wederom wel eens heel lang kunnen op de fiets kunnen zitten
Maar ach dan word het wat langer genieten zeker?
en misschien wat sneller lopen he
grtz
grtz
Deze namiddag ook efkes een toerke gaan bollen opt parcours en den duvel eens gaan uitlachen met zijne sneeuw.
Zoals je op de foto's van Tiger kan zien was het prachtig en volle bak genieten in de Kastelse Alpen . Met de verse sneeuw lag het er idd nog sneller bij dan tegenover modder. Op een rustig wandeltempo waren we rond in 1h10.
Manouvreren in de spoorvorming was best te doen en geeft je wat om mee bezig te zijn onderweg. Maar zondag gaan er zeker vallen!
Standaard-kledij nog eens getest en geen reden tot paniek. Zoals al eerder gezegd door de mannen met ervaring: stoempen om je warm te houden ist beste! Erg nat zullen we toch nie worden dus niet te warm aankleden. PS: het lijkt hier opt forum soms bijna een modeshow 
-
Griet
- Mountainbiker
Deze namiddag in de sneeuw gaan lopen op het loopparcours en t was nog genieten... 1 wit tapijt..... bang om je voeten om te slagen moet je hier al zeker niet hebben.
Wel schrik voor natte voeten.
Voorlopige lijst van de starters hier op 't forum: degene die er nog niet tussenstaan... laat maar weten.
Fit = 3
P = 6
Wald Herr = 11
Mad Max = 12
Web Edje = 23
XLS = 57
Cristophem = 100
Run 'n biker = 114
Scott USA = 146
Susuki = 186
Superschoep = 188
Putter = 192
Nikd = 207
Dat kan al tellen

Wel schrik voor natte voeten.
Voorlopige lijst van de starters hier op 't forum: degene die er nog niet tussenstaan... laat maar weten.
Fit = 3
P = 6
Wald Herr = 11
Mad Max = 12
Web Edje = 23
XLS = 57
Cristophem = 100
Run 'n biker = 114
Scott USA = 146
Susuki = 186
Superschoep = 188
Putter = 192
Nikd = 207
Dat kan al tellen
-
Griet
- Mountainbiker
Ik kan het me nog herinneren......... ellendig dan èh.run'n biker wrote:Run' biker = 114. We hebben vorig jaar den eersten toer van de laatste 30 nog even samen gelopenGriet wrote:Zondag op post om te supporteren.
Maar t is zo dat ik hier niet iedereen ken.
Daarom dacht ik eraan mss uwe startnummer bekend maken hier zodat we dat extra duwtje kunnen geven als ge 't eventjes (of dikwijls) niet meer ziet zitten.
De nummers zijn goed zichtbaar en zal nu zeker geen probleem zijn zonder al die modder.
Degene die ik al ken.
P = nr 6
Mad Max = nr 12
Cristophem = nr 100
Superschoep = nr 188
Nikd = nr 207
Wald Herr = nr...
Vul het lijstje maar aan..., tot ik met mijn twaalvendertigste kramp van de dag u moest laten gaan
.
Jammer dat je dit jaar niet meedoet.
Tot zondag, als mijn keelpijn die ik nu al meer dan een week meesleep niet omslaat naar een griepje tenminste.
Mss niet genoeg gedronken toen.
En volledig genezen van de verkoudheid?
Nog 2 en ne halve dag te gaan.
Niet vergeten: Ambioris op 25 en Polleke op 92, dat maakt samen met Wald Herr en Mad Max de Indupol-ploeg kompleet!Griet wrote:Deze namiddag in de sneeuw gaan lopen op het loopparcours en t was nog genieten... 1 wit tapijt..... bang om je voeten om te slagen moet je hier al zeker niet hebben.
Wel schrik voor natte voeten.![]()
Fit = 3
P = 6
Wald Herr = 11
Mad Max = 12
Web Edje = 23
XLS = 57
Cristophem = 100
Run 'n biker = 114
Scott USA = 146
Susuki = 186
Superschoep = 188
Putter = 192
Nikd = 207
Dat kan al tellen![]()
![]()
-
Deep Within
- Mountainbiker
Post by Deep Within »
Catwoman = 302
Oke, dit is dan ook mijn allerlaatste poging. Griet staat nog altijd op mijn deelnemerslijstje
Oke, dit is dan ook mijn allerlaatste poging. Griet staat nog altijd op mijn deelnemerslijstje
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
ik breng men vrouw mee...is da ook goe??tiger wrote:Wie wou er daar weten hoe het parcours erbij ligt?
Kijk op:
http://dehelvankasterlee.skynetblogs.be/
Die mannen waren rond op 1u05
Dus das nog te doen, maar: verse sneeuw is nog niet zo glad.
Pions waren nog vrij van sneeuw. De mijne was een wegpion, die was volledig dichtgeslibd, dus zorg voor wat meer ruimte tussen je tandwielen!
Supporters, hou branders klaar om te ontdooien!
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
dubbel post
Last edited by de vallende mountainbiker on Fri 18 Dec 2009 11:52, edited 1 time in total.